Stos prawie dwumiesięczny + nowa współpraca


Aaaa tam... nic już nie będę mówić, że miałam nie kupować, nie rozglądać się, nie wymieniać ;)
Skoro nadarzyły się okazje, to dlaczego miałabym nie skorzystać?! Ot takie moje zboczenie zawodowe. Zawód wyuczony mam, a że pracy w nim znaleźć nie mogę, to sobie zakładam własną bibliotekę (bo już kilka takich sugestii miałam).
Chociaż ostatnio pewna osoba siedzi sobie u mnie, patrzy na półki wypełnione po brzegi książkami i w pewnym momencie zadaje pytanie: 

Co ty z tymi książkami robisz?
... CZYTAM?!...
(zgłupiałam)

Z kolei innym razem rozmawiając z przyjaciółką (robimy sobie prezenty urodzinowe co roku) doszłyśmy do wniosku, że złoży się ze swoim mężem i moim na regał na książki dla mnie, bo już nie mam gdzie ich upychać ;) Do lutego jeszcze trochę czasu jakby co jest :))


1. Zazdrość, R. Ross - Debiutext
2. Czekając na odkupienie, K. Łochowska - j.w.
3. Samotny krzyżowiec. Miecz Salomona, M. Orłowski - Erica
4. Miłość bez scenariusza, T. Reber - Business and Culture
5. Serenada, czyli moje życie niecodzienne, M. Gutowska-Adamczyk - zakup u Anety
6. Trzy panie w samochodzie, M. Thiele - j.w.
7. Z jednej gliny, L. Fabisińska - j.w.
8. Wiosenne dziewczęta, B.W. Jones - j.w.
9. Kolor herbaty, H. Tunnicliffe - j.w.
10. Klub Porcelanowej Filiżanki, V. Greene - j.w.
11. Zdobywam zamek, D. Smith - j.w.


12. Dziewczyna z Ajutthai, A. Walczak-Chojecka - zakup u Natalii
13. Żółta sukienka, - j.w.
14. Kochanka królewskiego rzeźbiarza, V. Gische - j.w.
15. Oszukana, M. Grzebuła - j.w.


Od Portalu Sztukater - gratis z moją celebrytką Majką ;)

16. Donikąd, K. Czerski
17. Nie tylko o łajdakach, M. Kulus 
18. Białoruś dla początkujących, I. Sokołowski
19. Niepokorne. Eliza, A. Wojdowicz
20. Zapiski z Annopola, W. Bancarzewska
21. Magda. Pożegnanie z pokoleniem, J.B. Poznański
22. I dobry Bóg stworzył aktorkę, A. Pruchniewska
23. Opowieści z kociego świata, H. Krakowiak
24. Maska, A. Kekus
25. Piotruś Pan i Wanda, J.M. Barrie
26. Statek czasu, U. Moore
27. Srebrny miecz, I. Serraillier
28. Opowiadania, W. Szyszkin
29. Obsydianowy motyl, L.K. Hamilton
30. Madeleine, C.M. Lakotta



32. Klejnot. cz.1., M. Rodziewiczówna - zakup własny (jak się okazało udało się zdobyć jedną z gazet "Cienie i blaski" :)
33. Piękny dzień, E. Hilderbrand - wygrana u Anety
34. Madonny Leningradu, D. Dean - gratis do wygranej u Anety
35. Zabawka diabła, M. Richtel - recenzencka od Business and Culture
36. Nawiedzone miasteczko Shadow Hills, A. Hopcus - wyróżnienie w zabawie "Zielono mi" u Gosi


37. Dzieciak, Kevin Lewis - zakup u Miłośniczki Książek
38. Wróżby z koronek, Brunonia Barry - j.w.
39. Córka Kata, Oliver Potzsch - j.w.
40. Wyspa trzech sióstr, Nora Roberts - zakup z gazetą "Claudia" (sprawdzimy w czym tkwi fenomen autorki)


41. Mariska z węgierskiej puszty, C.M. Lakotta - od wydawnictwa M
42. Pocałunek śmierci, J.T. Ellison - od wydawnictwa MIRA
43. Wyjechali, W.G. Sebald - wymiana na LC
44. Zadyma w dzikim sadzie, K. Desai - j.w.
45. Pociąg do świata, J. Majka - j.w.
46. Zapach spalonych kwiatów, Melissa De La Cruz - j.w.
47. Przytul mnie, M. Rebizant-Siwiło - wymiana z Martyną


48. Sieroce pociągi, Ch. Baker Kline - recenzencka od Czarnej Owcy
49. Mężczyzna z Albanii, M. Montelius - j.w.


Niekontrolowany zakup u Kasi 

50. Niech żyje Polska. Hura!
51. Spacer w parku, J. Mansell
52. Bratnie dusze, H. Cygler
53. Zielone jabłuszko, I. Sowa
54. Lalki, K. Święcicka
55. Dziewczyna, która chciała się zemścić, Roslund/Hellstrom
56. Przebudzenie Jenny Fox, M.E. Pearson
57. Akta Dresdena. Pełnia księżyca, J. Butcher
58. Między teraz a wiecznością, M. Lucas
59. Oczy pełne strachu, J. Jakubowski



60. Fartowny pech, O. Rudnicka -wygrana u Cyrysi - dziękuję serdecznie
61. Przełamując milczenie, T.L. Hayden - zakup własny
62. Alicja w lustrze, Jo Kingley, A. Kingley - j.w.


63. Kolorowe szkiełka, Mirosława Kareta - ostatni nieplanowany zakup razem z gazetą ;)


Książki zrecenzowane już podlinkowane :)

Zakupy, czyli pozycje 5 - 15, 32, 37 - 39, 50 - 59 kwalifikują się pod wyzwanie W prezencie :)

Założyłam sobie nowy system czytania książek od sierpnia. Zależy mi na tym, aby częściej sięgać po książki własne. Jeśli się sprawdzi, poinformuję Was o tym w poście podsumowującym sierpień :)

Wyczerpałam już pieniążki odłożone w wyzwaniu. W ciągu tych dwóch miesięcy naprawdę sporo zakupiłam książek, pomimo tego, że trochę również upłynniłam to i tak miejsca za dużo się nie zwolniło :( Nie mam pojęcia gdzie ja te książki poupycham - szkoda, że ścian z gumy nie mam ;)

Rozpoczęłam również nową współpracę z wydawnictwem


Dziękuję za zaufanie :)


Książkoholizmu się nie leczy,
książkoholizm się pielęgnuje :)

Komentarze

  1. ja swoich stosów już nawet nie usiłuje tłumaczyć. kto choruje ten rozumie, a kto sam nie czyta, nigdy nie będzie w stanie tego pojąć. reszta książki to nie tylko radość czytania, to wielka rozkosz płynąca z ich posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, szczególnie z ostatnim zdaniem :)

      Usuń
  2. Woooow, konkretna ilość książek :) i żadnej jeszcze nie czytałam :( Ja sobie zawsze zakładam.. w tym miesiącu odwyk, nic nie kupuję, i trwam w postanowieniu aż do szybkiej promocji, znowu zakupiłam w lipcu parę książek i wiem, że w sierpniu też będzie to samo mimo postanowień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz to tak jak ja... już się cieszyłam, że długo długo nic mnie nie kusiło, a tu proszę... dziewczyny upłynniają książki ze swoich półek. No i jak miałam nie skorzystać, jak to tytuły, które mnie interesują i to za grosze dosłownie :)

      Usuń
  3. Zakupowy maniak książkowy z Ciebie ;) Zgadzam się z ostatnim zdaniem bardzo!! Gratuluję nowej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ależ imponujące stosisko:) A ile fajnych książek! 10 bym Ci podkradła. Wczoraj skończyłam "Fartowny pech", ciekawe, jak Tobie się spodoba:)
    Ściany z gumy, och, to by było piękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że zawiozę komputer stacjonarny do teściów, bo i tak z niego nie korzystamy... to i miejsce na książki się znajdzie ;)

      Usuń
  5. Imponujące stosy!
    Ależ czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle książek zazdroszczę... No i oczywiście współpracy! Gratuluję i miłej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę, gratuluję współpracy. Książek ogormnie dużo, dwa razy więcej, niż u mnie na półce czeka do przeczytania ;) Hamilton czytałam, ale jakoś nie specjalnie mnie zainteresowała. Udanej lektury wszystkiego życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, zbieram szczękę z podłogi, ale jednocześnie cieszę się, że w książkoholiźmie nie jestem osamotniona :) Mam nadzieję, że moje książki Ci się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu poszalałaś! :) Życzę udanej lektury i gratuluję nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej gliny, Dzieciak, Córka kata, Przytul mnie, Spacer w parku, Między teraz a wiecznością czytałam. Na Sieroce pociągi mam ochotę, już nawet zakupiłam.
    Mi też jakoś regały się nie rozciągają, a szkoda;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęka do ziemi mi opadła na widok tylu książek :D Cudowny widok dla książkoholika :D
    Jestem strasznie ciekawa książki "Zabawka diabła". Z kolei "Sieroce pociągi" czekają już na mnie na półce :D Cieszę się, że książki, które zakupiłaś u mnie, dotarły - przyjemnej lektury :)
    Gratuluję nowej współpracy i witam wśród recenzentów Dreams ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobała mi się "Mariska.."

    OdpowiedzUsuń
  13. Klub Porcelanowej Filiżanki też sobie ostatnio kupiłam :) A najładniejsze jest to zdjęcie z kotem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosik naprawdę imponujący cieszący oczy:) gratuluje współpracy;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Na chwile straciłam oddech z wrażenia, ale już ok :D
    Chyba podkradłabym najchętniej prawie wszystkie, ale jednak je u Ciebie zostawię, bo moje ściany niestety też nie są z gumy. Miłej lektury!!!
    I oczywiście gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny cytat na końcu - bardzo dla mnie ważny :P
    Stosy piękne - raj dla oczu. Gratuluje współpracy i czekam na recenzje :)
    A widzę, że kotek też lubi książki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, czytając Twój wpis czułam, jakbym sama go napisała. Książkoholizm - skąd ja to znam. Piękne stosiki widać, że pielęgnujesz to uzależnienie. I bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piję, nie palę to chociaż ksiażkoholizm po uprawiam ;)

      Usuń
  18. Gratuluję współpracy! :) A co do ostatniego zdania - zgadzam się całkowicie: książkoholizm należy pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale stos! :) Znam tylko "Zdobywam zamek", bardzo fajna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku, ile cudowności! Tak sobie patrzę i patrzę na to wszystko... i już się obawiam, że kolejne książki dopiszę sobie do kolejki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również oglądając stosy innych zawsze coś dopiszę do własnej listy chciejstw... dziwne lista jak z gumy a ściany nie chcą się rozsunąć ;)

      Usuń
  21. Gratuluję nowej współpracy, a ze stosów podebrałabym większość cudowności. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow stosiki niesamowite :) Gatuluję nowej współpacy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko....! *_* Miłego czytania, szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zbieram zęby z podłogi, języka mi w gębie zabrakło!
    No zazdroszczę! Nic na to nie poradzę, ale zazdroszczę!
    Połowę z tych książek sama bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabiłaś mnie tymi stosami :) Wiele z książek bym przeczytała (chociażby "Kolorowe szkiełka" czy "Dzieciaka") :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe szkiełka właśnie czytam i powiem, że nie spodziewałam się tak dobrej lektury.

      Usuń
  26. Jakiego masz pięknego kota - pokazuj go częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty