Dlaczego mamusia przeklina, Gill Sims



Gill Sims
Dlaczego mamusia przeklina
Harper Collins, Warszawa 2019, str. 352
ISBN: 978-83-276-4011-6

„Dlaczego mamusia przeklina”, to dalsze losy Ellen, bohaterki powieści „Dlaczego mamusia pije”. Nie znam wcześniejszych losów Ellen, ale nie przeszkodziło mi to w sięgnięciu po drugą część. Po lekturze tej książki, nie mam uczucia, że czegoś mi w tej historii brakuje, według mnie obie książki można czytać bez zachowania kolejności, brak zachowania kolejności nie wpływa na jej odbiór.

„Dlaczego mamusia przeklina” to opowiedziana w formie pamiętnika historia Ellen, jej dzieci, męża. Ellen rozpoczęła pracę, co z jednej strony mocno ją cieszy, z drugiej natomiast zaburza jeszcze bardziej jej zagmatwane i chaotyczne życie. O swoich perypetiach bohaterka opowiada w specyficzny i jednocześnie pokręcony sposób. Nie każdemu może spodobać się specyficzne poczucie humoru bohaterki, ale mnie urzekła. Urzekła mnie jeszcze jednym, a mianowicie, bez ogródek mówi co myśli, nie pozwala wejść sobie na głowę.

„Dlaczego mamusia przeklina” to lekka i przyjemna lektura, tak naprawdę na jeden wieczór.
Polecam!

Moja ocena: 7/10

Komentarze

  1. Uwielbiam lektury o macierzyństwie, dlatego miałam nadzieję, że "Dlaczego mamusia przeklina" przypadnie mi do gustu. Niestety mocno się zawiodłam, także po tę część już nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie raczej nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa, mocna i bardzo wciągająca książka. Warto przeczytać.

    Mój Blog: https://www.zdrow-med.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty