Nabytki sierpniowe

Nie mogę się zmobilizować, aby napisać opinię o książce, którą przeczytałam już w pierwszej połowie miesiąca:/ A co najdziwniejsze, to to, że książka mi się podobała... 
Dlatego też przedstawiam Wam tytuły, które dotarły do mnie w tym miesiącu, a recenzja mam nadzieję, że pojawi się jutro.
Przechodząc do meritum, przedstawiam stosiki książek tak jak do mnie docierały w następującej kolejności. 


1. Polskie ścieżki Masonerii, A. Zwoliński - od wydawnictwa M
2. Pełzająca wojna, A. Korniejenko - j.w.
3. Europa na wakacje, M. Binkowska, A. Wilska - j.w.
4. Życie na wieczność, Y. Woon - zdobyta na Fincie


5. Ostatni dzień lata, J. Maynard - recenzencka od Business andCulture
6. Zniewolona dusza, Justyna Hop - recenzencka od portalu Debiutext (recenzja mam nadzieję, że jutro)
7. Jedną nogą w grobie, J. Frost - wymiana na LC
8. W pół drogi do grobu, J, Frost - j.w.
9. Uległa i posłuszna, S. Busbee - j.w.


10. Przez 10 minut, Ch. Gamberale - recenzencka od Feeria
11. Tatuaż z lilią, E. Seno - j.w.
12. Krzyk IceMarku, S. Hill - recenzencka od Galerii Książki
13. Złodziejska magia, T. Canavan - j.w.
14. Zagadka, A. Croggon - j.w.


15. Zagadki przeszłości, Kate Atkinson - recenzencka od Czarnej Owcy
16. Sprawa Ewy Moreno, Hakan Nesser - j.w.
17. Dom na plaży, Sarah Jio - wygrana u ejotka
18. Sardynka, Kornel Maliszewski - recenzencka od Mamiko


19. 52 tygodnie, L. Piasecka - recenzencka od portalu Sztukater (recenzja już niedługo)
20. Prowincja pełna szeptów, K. Enerlich - j.w.
21. Forta, M. Cholewa - j.w.
22. Studnia, G. Filip - j.w.
23. Zaćmienie, M. Magaczewska - j.w.
24. Podróż na sto stóp, R. C. Morais - j.w.
25. Dziecko Rosemary, I. Levin - j.w.
26. Stuletnia Gospoda, K. Majgier - j.w.
27. Kocham Toskanię, G. Scarpaleggia - j.w. (recenzja już niedługo)


28. Kronika ptaka nakręcacza, Haruki Murakami - z Finty
29. Pochłaniacz, K. Bonda - zakupiona w promocji na Targu z Książkami (to moja druga książka autorki na półce, mam nadzieję, że jej twórczość przypadnie mi do gustu)
30. Żyjmy wiecznie, Adrian Saddler - recenzencka od autora - dziękuję serdecznie :)


31. Nikomu nie powiem, Cathy Glass - zakup własny
32. Lekomanka, Cathryn Kemp, j.w.
33. Miś, Tygrysek i nowi przyjaciele, Janosch - recenzencka od Znak Emotikon



Na czytnik trafiły następujące tytuły:


Sandy, A. Janowski - recenzencka od wydawnictwa Psychoskok - nowa współpraca


Pąk szkarłatnej rózy - recenzencka od wydawnictwa Psychoskok




W sierpniu rozpoczęłam również współpracę z wydawnictwem Feeria



oraz odnowiłam współpracę z wydawnictwem Galeria Książki



Dziękuję obu wydawnictwom za zaufanie i mam nadzieję, że nasza współpraca będzie owocna.

Jak widać mam co czytać jeszcze we wrześniu ;)





Komentarze

  1. Seria Jeaniene Frost przede mną jeszcze. Teraz czyta ją moja mama i muszę czekać, aż skończy :D
    Chciałabym przeczytać Złodziejską Magię, ponieważ wszyscy zachwalają.
    Poza tym, to bardzo imponujące zdobycze :D Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nono, zapowiada się wzmożony czytelniczy okres :) Też mam Bondę ,,Pochłaniacza" - muszę ją przeczytać we wrześniu, bo była dobrze rekomendowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje oczy nie mogą się oderwać od egzemplarzy Galerii Książki. Zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego całego stosu tylko 3 miałabym ochotę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie powiększyła Ci się biblioteczka.
    Ale ja tylko Enerlich na razie bym podebrała, do kompletu już posiadanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zbiory. Zazdroszczę książek od Galerii Książki i czekam na wrażenia. A "Życie na wieczność" sprzątnęłaś mi sprzed nosa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie na wieczność mam nadzieję, że jeszcze uszczknę we wrześniu, bo strasznie jestem ciekawa spojrzenia na tę kwestię mężczyzny :)

      Usuń
  7. Czytałam Zagadki przeszłości, ale średnio mi się podobała.
    Dom na plaży też mam w swoich zbiorach.\
    Na książkę Janosha czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atkinson coś mnie chyba nie porywa :/ (jestem w trakcie lektury). A Janoscha polecam :D

      Usuń
  8. Gratuluję imponującego stosu i nawiązanej współpracy! :)
    Jest tu kilka książek, które mam nadzieję uda mi się przeczytać w najbliższym czasie.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego czytania. Kilka tytułów wpadło mi w oko i jest to m.in. "Pochłaniacz", "Tatuaż z lilią", " Sprawa Ewy Moreno", "Przez 10 minut"

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nawiąznych współpracy i zdobyczy

    OdpowiedzUsuń
  11. "Zagadki przeszłości", mogę podkraść?;)
    Gratuluję nowych współprac, trzymam kciuki, żeby były owocne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możesz - bo coś mi się wydaje, że opuści moje progi - jednym słowem póki co nie zachwyca :(

      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę współpracy z wydawnictwem Feeria. Piękne nabytki, masz co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie Ci zazdroszczę "Pochłaniacza" :) Życzę miłej lektury i czekam na pozostałe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że uda mi się go zakupić razem z przesyłką coś w granicach 25 zł :) Mam nadzieję, że było warto, bo póki co pióra autorki nie mam ;)

      Usuń
  14. Aaaaależ się tego nazbierało! Przyznam, że żadnej książki nie kojarzę - jedynie "Dziecko Rosemary" znam z filmu, na którym się zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno widziałam (chyba nawet w tym tygodniu) film na którymś kanale ale niestety już końcówka była :( Ja również znam ten tytuł tylko z filmu, zobaczymy czy książka mi się spodoba.

      Usuń
  15. Seria Jeaniene Frost jest świetna.
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam się na te książki w ciemno, mam nadzieję, że skoro mówisz, że jest godna uwagi, to mi również się spodoba.

      Usuń
  16. Ale dużo czytania!
    W sumie to chyba nie kojarzę żadnej z tych książek, także czekam na recenzje :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje - przynajmniej tych od wydawnictw powinny ukazać się już we wrześniu ;) O ile nic mi w tym nie przeszkodzi ;)

      Usuń
  17. Zacne stosy, gratuluję też nowych współprac! :) Ja "Pochłaniacza" właśnie dzisiaj zaczęłam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale stosisko! Cudowne! Jestem bardzo ciekawa "Stuletniej gospody", którą bardzo chciałam przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym przeczytać "Ostatni dzień lata" oraz "Zagadki przeszłości" Kate Atkinson (jestem ciekawa tej autorki). Polecam "Dom na plaży" - cudowna książka! Zazdroszczę tylu nabytków.
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej! Sporo tego. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej lektury :)) Mimo że niektóre tytuły bym Ci podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za ogrom książek:) Czytałam "Życie na wieczność" oraz "Ostatni dzień lata" i oba tytuły naprawdę przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdobycze :)
    Nawet nie wiedziałam, że Bonda jest tak pokaźna ;)!
    Gratuluję nowych współprac, szczególnie Feerii, ktora niebawem wkracza na rynek serią "Oddechy"... marzy mi się, oj marzy ;)
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty