Pierwszy stosik w nowym roku :)

Pora przedstawić książki jakie dotarły do mnie w ostatnich dniach grudnia oraz w styczniu. Książki zakupione to oczywiście jak najbardziej pozycje przemyślane, dość długo czekałam, czytałam opinie aż w końcu zadecydowałam ;)

Udało mi się zdobyć na fincie 3 brakujące tytuły serii "Siedem Królestw" Cindy Williams Chima. "Król Demon" już dawno za mną, a tu mamy:

1. "Wygnana Królowa"
2. Tron Szarych Wilków"
3. "Karmazynowa Korona"


Kolejny stosik od portalu Sztukater

4. "Odnajdę dzieci!", Ula Kaźmierczak
5. "Nasze szczęśliwe czasy", Gong Ji-Young [recenzja]
6. "Historia kotem się toczy", Renata L. Górska [recenzja]
7. "Znowu w grze", Agnieszka Żądło-Jadczak [recenzja]
8. "Jesteś tylko mój", Joanna Sykat [recenzja]
9. "Tortuga. Dzieje wyspy piratów", Kacper Nowak [recenzja]
10. "Życie miłosne królów z dynastii Wazów", Iwona Kienzler
11. "Czy wikingowie stworzyli Polskę?", Zdzisław Skrok
12. "Byli, Są. Czy będą...?", Teresa Siedlar-Kołyszko [recenzja]


Książki recenzenckie

13. "Miłość...z obu stron", Nick Spalding [recenzja]
14. "Dyscyplina", Marina Anderson - od wyd. Czarna Owca [recenzja]
15. "Na wietrze diabeł przyjechał", Katarzyna Mlek - od Empemedia [recenzja]


Zakup własny:

16. "Przebudzenie", Katarzyna Zyskowska-Ignaciak
17. "Niebieskie migdały", j.w.
18. "Ucieczka znad rozlewiska", j.w.
19. "Zasupłana historia", Agnieszka Tyszka
20. "Światła pochylenie", Laura Whitcomb


21. "Labirynt tożsamości", Kim Noble
22. "Walka o Daisy", Kathy Harrison


23. "Zrozumieć bez słów", Nancy Rossiter - zdobyta na Fincie
24. "Urodziłam, gdy mój syn skończył dwa miesiące", Beata Szynkowska- od portalu Debiutext
25. "Chwile zamknięte w obrazkach", Halina Biedroń - j.w.
26. "Wbrew woli", Wiesław Hop - j.w.
27. "Weranda pełna słońca", Juliette Fay - zdobyte na Fincie
28. "Facet z grobu obok", Katarina Mazzeti - od Czarnej Owcy [recenzja]
29. "Oszustki", Kerstin Ekman - od Czarnej Owcy


30. "Droga do Los Angeles", John Fante - od Burda Ksiażki
31. "Dźwięki duszy", Monika Pacia - od portalu Debiutext
32. "Srebrnowłosa", Kaja Wasilewska - j.w.
33. "Wszystko wiecznie przed nami", Lena Claivenrow - j.w.


Sporo tych tytułów. Jedyne co mnie pociesza to to, że wyrabiam się z książkami recenzenckimi w terminie. W najbliższych miesiącach ograniczę znacznie pozycje recenzenckie gdyż podjęłam się dość dużego projektu, a mianowicie będę wyszywać portret mojej dwuletniej bratanicy, a że obraz będzie dość duży  (ok. 35/35 cm) i planuję go wyszyć do Dnia Dziecka, więc i czasu trochę więcej będę potrzebowała i wykradała skąd się da ;)

Polecacie coś szczególnie z tytułów, które pokazałam ale jeszcze nie czytałam?




Komentarze

  1. Jakie wspaniałe stosy! "Przebudzenie" i pozostałe książki tej samej autorki mnie zainteresowały. Czekam na recenzję i życzę miłego czytania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosy! Najbardziej czekam na recenzję "Oszustek", bo nie wiem czy kupować, czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Światła pochylenie to naprawdę genialna książka. Jestem pewna, ze będziesz zadowolona :)
    Pozdrawiam!

    po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo - bardzo delikatne określenie, jak na TAKI stos ;-) Kilka ciekawych tytułów widzę, acz tematyka przeważnie nie moja, to znaczy taka, po którą sięgam rzadziej. Przyjemnej konsumpcji! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Wyglądato imponująco! Jestem pod wrażeniem ; ) Życzę powodzenia w wyszywaniu, chociażto pewnie dla Ciebie przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wyszywanie to przyjemność, relaksuję się przy nim. A jeśli jeszcze można połączyć przyjemne z pożytecznym: wyszywanie i w tle dobry audiobook- to już pełnia szczęścia.

      Usuń
  6. Marzy mi się seria z pierwszej fotki;) Droga do Los Angeles też nieco mnie zantrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne stosiki :>
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasupłaną historię tylko czytałam z tych podanych przez Ciebie. Sporo tych tytułów na Ciebie czeka, ale pewnie większość ciekawych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany Kasiu ile książek!! Część z nich kojarzę, niektóre nawet mam. Są jednak tytuły zupełnie mi obce np. "Labirynt tożsamości", "Wszystko wiecznie przed nami" które mnie zainteresowały. Podziwiam Twoje zdolności manualne i życzę powodzenia w tworzeniu portretu:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuńciuu!!! Przesadziłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ach jaki masz piękny stosik :) tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię książki K. Zyskowskiej, więc przyjemna lektura przed Tobą:) Z tego, co pamiętam, "Weranda..." bardzo mi się podobała. A najbardziej zazdroszczę Ci "Oszustek":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie czytałam nic Zyskowskiej, a opinie czytałam dość dobre dlatego też się zdecydowałam.

      Usuń
  13. Zazdroszczę pierwszego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jak dużo tych książek:) Z niecierpliwością wyczekuję pozostałych recenzji, a Tobie życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to masz dopiero stosy. Zazdroszczę Renaty L. Górskiej. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow, ile książek :) Niestety nic nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty