Stos grudniowy :D

Mimo wszystko książki do mnie docierają ;) Ponownie sporo ciekawych tytułów. Najbardziej skupiam się, na pozycjach recenzenckich, co jak widać dość dobrze mi idzie i ogarnęłam już 80%. Książki docierały w kolejności w jakiej przedstawiam je na zdjęciach, tak też staram się czytać. W między czasie sięgam po tytuły z własnej półki.

Aby niepotrzebnie nie przedłużać:
1. Problem cierpienia - od Sztukater [recenzja]
2. A komu czasem nie odbija? - od Sztukater [recenzja]
3. Sezon na zielone kasztany - od Sztukater [recenzja]
4. Zanim zapomnę - od Sztukater [recenzja]
5. Dotyk Julii - zakup własny
6. Ucieczka z cienia - wygrana na blogu Lego ergo sum
7. Dziewczyny atomowe - zakup własny
8. Przywróceni - od wydawnictwa Mira [recenzja]
9. Pokolenia. Wiek deszczu, wiek słońca - od Debiutext [recenzja]


10. Oblężenie - wygrana u anetapzn
11. Smocza cesarzowa - od wydawnictwa Erica
12. Piraci północy - od wydawnictwa Erica
13. 31.10 Halloween po Polsku - wędrująca książka dzięki Ewa Bauer [recenzja]


14. Z zamkniętymi oczami, G. Carofiglio - zakup własny
15. Piąta kobieta, H. Mankell - j.w.
16. Pod przechytrzonym lisem, M. Grimes - j.w.
17. Wilcza wyspa, T. Konatkowski - j.w.
18. Grobowa cisza, A. Indrioason - j.w.
19. Płotki giną pierwsze, A. Marinina - j.w.
20. Morderstwo pod cenzurą, M. Wroński - j.w.
21. Rany kamieni, S. Beckett - z wymiany
22. W rytmie przyjemności. Miłość, śmierć & Duran Duran, J. Taylor - od Debiutext


23. "Czekając na anioły", Cathy Glass - zakup własny
24. "Krwawy kult", Irene Spencer - zakup własny
25. "Liroy. Autobiograpia vol. 1",Piotr Marzec - od portalu Debiutext [recenzja]


26. "W kajdankach namiętności", P. Kołodziejczak - wygrana u Avioli
27. "Erastes", M. Onitzch - od portalu Debiutext
28. "Infekcja", A. Wardziak - od portalu Debiutext


Komentarze

  1. Cudowny stosik Ci się uzbierał. Mafi polecam bardzo. Cathy Glass to autorka, która powoduje, że podczas czytania jej książek zawsze płaczę. Życzę przyjemnej lektury.
    Czytadła Tetiisheri

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie "Dotyk Julii":) Na "Dziewczyny atomowe" miałam kiedyś wielką ochotę, myślę, że kiedyś jeszcze się na nią skuszę:) "W kajdankach namiętności" udało mi się wygrać u Katarzyny K:)
    Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow sporo tego. Pozycje nr 7, 8 i9 mam. Ja też ostatnio dostałam sporo egzemplarzy recenzenckich. Mam tyle perełek na półce , że nie wiem od czego zacząć , ale chyba od pozycji dla Debiutext mam same tomiszcza od nich, ale to są perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Debiutext prawie się uporałam - jednak co tylko stos recenzencki się zmniejszy to za chwilę listonosz niesie kolejne książki ;) Jednak ja to uwielbiam :D

      Usuń
  4. Zazdroszczę "Przywróconych", "Infekcji" i nowego Becketta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły stosik! Do mnie przybyły ostatnio trzy książki własne i kilka z biblioteki :) Z Twoich książek przygarnęłabym "Przywróconych" i "Rany kamieni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od jakiegoś czasu nie korzystam z biblioteki, gdyż swoich książek nie ogarniam ;)

      Usuń
  6. Ileż cudności, kilka z nich czytałam, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sezon na zielone kasztany chętnie bym przeczytała, lubię polskie młodzieżówki. Dziewczyny atomowe i Pokolenia stoją na półce i już naprawdę wypadałoby się za nie zabrać, ale w tym roku to już się raczej nie wyrobię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sezon..." mam na wymianę ;) A polecam Ci "Pokolenia" bardzo ciepła i interesująca pozycja.

      Usuń
  8. Sporo tego :) Czytałam "Przywróceni" i podobała mi się. Mam też za sobą "W kajdankach namiętności", która okazała się dość dobra.
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Przywróconych nie do końca podobało mi się zakończenie, jednak pomysł na książkę bardzo ciekawy. "W kajdankach namiętnośći" planuję na przyszły rok.

      Usuń
  9. Dotyk Julii podobał mi się bardzo, natomiast Przywróceni to dla mnie totalne dno. Reszty nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne. Najbliższa czas zapowiada się wybuchowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na Twoje stosy pocieszam się, że nie tylko ja jestem uzależniona od książek :) Polecam Ci powieść Katarzyny Drogiej i Jasona Motta. To naprawdę dobre książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na szczęście książkoholizmu się nie leczy ;) Potwierdzam "Pokolenia" rewelacyjna pozycja.

      Usuń
  12. Oczy mi się rozbiegły jak zobaczyłam ten stos.Niestety nie umiałam się skupić na jakimś wybranym tytule bo wszystkie nęcą i kuszą nawet te które już czytałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama trochę nie ogarniam ;) Na szczęście kilka tytułów z przedstawionych książek już za mną.

      Usuń
  13. O mamomm jaki masz zacny stos!!:) Bo stosikiem tego nazwać nie wypada, jest przepiękny!! :)) Same perełki, normalnie czekam na recenzje, bo aż jestem ciekawa większości :))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne stosiki <3
    Miłego czytania i pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  15. hoho ile książek :) Czytałam tylko ,,W kajdankach namiętności", ale średnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty