Mój dzień w książkach


Widziałam tę zabawę na kilku blogach i sama postanowiłam się z nią zmierzyć. Rozpoczęła ją Lirael


Tak wygląda mój dzień w książkach:D


Zaczęłam dzień z MARZYCIELKĄ Z OSTENDY
W drodze do pracy zobaczyłam TWARZE SZATANA
i przeszłam obok ZIMOWEGO MONARCHY
żeby uniknąć KUSZĄCEGO ZŁA.
ale oczywiście zatrzymałam się przy KRÓLU DEMONIE.
W biurze szef powiedział ZAOPIEKUJ SIĘ MNĄ. . . 
i zlecił mi zbadanie SKRZYNKI MEJLOWEJ HOLLY
W czasie obiadu z RODZINĄ WENCLÓW
zauważyłam WAMPIRA Z M-3
pod SIEDLISKIEM.
Potem wróciłam do swojego biurka OSTATNIEGO KRÓLESTWA
Następnie w drodze do domu kupiłam MUCHY W ZUPIE I INNE DRAMATY
ponieważ mam ROZDARTY CZARCZAF.
Przygotowując się do snu, wzięłam GOSPOSIĘ PRAWIE DO WSZYSTKIEGO
i uczyłam się BALLADY O CHAOSIKU
zanim powiedziałam dobranoc ZAGUBIONEMU HEROSOWI.

Komentarze

  1. Też bym chciała zobaczyć twarze szatana ;)

    Muchy w zupie to bardzo kuszący zakup XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, rewelacyjnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty