Nabytki kwietnia :)

Nazbierało się trochę książek :) Mam wrażenie, że mam półki z gumy bo jakimś cudem wszystko póki co się mieści. Sporo książek pochowałam do wolnych szafek i na szczęście jeszcze trochę miejsca zostało. Dużo zapowiedzi i sporo tytułów z wymian, oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok Kiermaszu Biedronkowego :) Jednak co do Biedronki to zauważyłam, po postach blogowych, że w każdej były inne tytuły. Z tych które były dostępnie na stronie, w mojej Biedronie akurat nic nie dotarło ;)

Recenzenckie


 Portal Sztukater:
1. Rzeki Londynu, B. Aaronovitch
2. Demoniczny Damianek, czyli Mistrz Kłopotów (1), M. Niemycki
3. Demoniczny Damianek, czyli Strach Ma Moje Oczy (2), M. Niemycki
4. Ad infinitum, M. Protasiuk
5. Sto dni bez słońca, Szostak
6. Trzeci brzeg Styksu, K. Beśka
7. Pozdrowienia z Londynu, K. Beśka
8. Lalka, T. Stevens
9. Botanika duszy, E. Gilbert
10. Chasydzkie opowieści z czasów Holokaustu, Y. Eliach
11. Wojny Sparty, S. M. Rusch


12. Surogat, W. Tauman - Oficynka
13. Umarli nie kłamią, J.T. Ellison - MIRA
14.Szczęśliwa ulica, L. Marklund - Czarna Owca
15. Zrozumieć kota, J. Bradshaw - Czarna Owca
16. Zerwana więź, J.W. Bastille - Debiutext
17. Serce kamienia, M. Sokół - Debiutext
18. Kamienie liry,. Potomek, A.E. Olss - Debiutext



19. Kiedyś Cię odnajdę, Małgorzata Rogala - Debiutext
21. Szeptucha, Iwona Menzel - Debiutext
22. Biały ogień, D. Preston i L. Child - Burda Książki


Zakup własny


23. Złamane wersety, K. Shamsie - Kiermasz Biedronkowy
24. Martwa natura, J. Fielding - j.w.
25. O czym nigdy nie powiedziała ci matka, O. Lichtenstein - j.w.
26. Umierający dandys, M. Jungstedt - j.w.
27. Pozwól mi odejść, S. Jones - prenumerata
28. Porzucona, T. L. Hayden - j.w.
Wymiana na LC c.d.





29. Odmieniec, P. Gregory
30. Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem, A. Gibbs
31. Sekretny język kwiatów, V. Diffenbaugh
32. Dziewczynki ze świata maskotek, A. Snellman
33. Taniec czarownic, J. Gregson
34. Dajcie mi jednego z was, J. Getner
35. Wietrzne marzenia, W. Szlęzak
36. Inspektor Kres i zaginiona, A. Turzuniecka
37. Monachos, B. Gałczyńska-Szurek
38. Pan Przypadek i Trzynastka, J. Getner
39. Pan Przypadek i Celebryci, J. Getner

Oczywiście pierwszeństwo mają książki recenzenckie. Nadrobiłam zaległości w zobowiązaniach z poprzedniego miesiąca, kilka książek ze stosu już jest zrecenzowanych na blogu, część czeka jeszcze na publikację na portalach, a na blogu ukażą się w przyszłym tygodniu. 

Znaleźliście coś dla siebie? Jak tam u Was wyglądają zdobycze z miesiąca ;)

Komentarze

  1. Ile piękności! :) Chętnie widziałabym u siebie "Rzeki Londynu", Marklund i Beśkę. A poza tym polecam "Kiedyś Cię odnajdę" - świetna powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wielkich stosów czytałam tylko ,,Złamane wersety,, Ależ dużo czytania:)
    W tym miesiącu nie dokonałam zakupu książek, po prostu nie mam ich już gdzie trzymać i staram się częściej wypożyczać je z biblioteki.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Kiedyś Cię odnajdę" i "Szeptucha" to moje typy. Podobał mi się też "Sekretny język kwiatów", no i "Wietrzne marzenia" polecam, patriotyzm lokalny, bo autor pochodzi z moich stron:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow, to ja mam 15 i zdawało mi się, że to dużo ;)) Niestety nic nie czytałam z Twoich stosików, ale życzę Ci miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, tyle pięknych książek! Milej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szeptuchę bym chciała przeczytać, Demoniczny Damianek do mnie leci, a książki Pana Getnera przeczytałam wszystkie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy znalazłam coś dla siebie? Każdy z powyższych tytułów jest idealny dla mnie:) Dobrze, że majówka z pasem, przynajmniej będzie więcej czasu na czytanie tych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych książek, niektóre tytuły bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę szczególnie dwóch numerów: 29 oraz 32...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zbiory : ) Ja skusiłabym się na książkę Elizabeth Gilbert :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę sporo ciekawych tytułów. Życzę udanej lektury i wyczekuję recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Martwa natura" bardzo mi się podobała, no i "Sekretny język kwiatów" również:) "Umierający dandys" był dla mnie totalną pomyłką. Podkradłabym Lisę Marklund.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dałaś czadu. :D "Sekretny język kwiatów" - luuuubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, znam to. Mam dokładnie ten sam problem- gdziekolwiek nie wejdę atakują mnie promocje cenowe na książki. I jak tu nie zbankrutować? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Sekretny język kwiatów" to świetna powieść. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty