Nabytki kwietnia :)
Nazbierało się trochę książek :) Mam wrażenie, że mam półki z gumy bo jakimś cudem wszystko póki co się mieści. Sporo książek pochowałam do wolnych szafek i na szczęście jeszcze trochę miejsca zostało. Dużo zapowiedzi i sporo tytułów z wymian, oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok Kiermaszu Biedronkowego :) Jednak co do Biedronki to zauważyłam, po postach blogowych, że w każdej były inne tytuły. Z tych które były dostępnie na stronie, w mojej Biedronie akurat nic nie dotarło ;)
Recenzenckie
Portal Sztukater:
1. Rzeki Londynu, B. Aaronovitch
2. Demoniczny Damianek, czyli Mistrz Kłopotów (1), M. Niemycki
3. Demoniczny Damianek, czyli Strach Ma Moje Oczy (2), M. Niemycki
4. Ad infinitum, M. Protasiuk
5. Sto dni bez słońca, Szostak
6. Trzeci brzeg Styksu, K. Beśka
7. Pozdrowienia z Londynu, K. Beśka
8. Lalka, T. Stevens
9. Botanika duszy, E. Gilbert
10. Chasydzkie opowieści z czasów Holokaustu, Y. Eliach
11. Wojny Sparty, S. M. Rusch
12. Surogat, W. Tauman - Oficynka
13. Umarli nie kłamią, J.T. Ellison - MIRA14.Szczęśliwa ulica, L. Marklund - Czarna Owca
15. Zrozumieć kota, J. Bradshaw - Czarna Owca
16. Zerwana więź, J.W. Bastille - Debiutext
17. Serce kamienia, M. Sokół - Debiutext
18. Kamienie liry,. Potomek, A.E. Olss - Debiutext
19. Kiedyś Cię odnajdę, Małgorzata Rogala - Debiutext
20. Potomkowie pierwszej czarownicy, Zuzanna Gajewska - akcja "Moja książka w Waszych rękach"
21. Szeptucha, Iwona Menzel - Debiutext
22. Biały ogień, D. Preston i L. Child - Burda Książki
Zakup własny
23. Złamane wersety, K. Shamsie - Kiermasz Biedronkowy
24. Martwa natura, J. Fielding - j.w.
25. O czym nigdy nie powiedziała ci matka, O. Lichtenstein - j.w.
26. Umierający dandys, M. Jungstedt - j.w.
27. Pozwól mi odejść, S. Jones - prenumerata
28. Porzucona, T. L. Hayden - j.w.
Wymiana na LC c.d.
29. Odmieniec, P. Gregory
30. Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem, A. Gibbs
31. Sekretny język kwiatów, V. Diffenbaugh
32. Dziewczynki ze świata maskotek, A. Snellman
33. Taniec czarownic, J. Gregson
34. Dajcie mi jednego z was, J. Getner
35. Wietrzne marzenia, W. Szlęzak
36. Inspektor Kres i zaginiona, A. Turzuniecka
37. Monachos, B. Gałczyńska-Szurek
38. Pan Przypadek i Trzynastka, J. Getner
39. Pan Przypadek i Celebryci, J. Getner
Oczywiście pierwszeństwo mają książki recenzenckie. Nadrobiłam zaległości w zobowiązaniach z poprzedniego miesiąca, kilka książek ze stosu już jest zrecenzowanych na blogu, część czeka jeszcze na publikację na portalach, a na blogu ukażą się w przyszłym tygodniu.
Znaleźliście coś dla siebie? Jak tam u Was wyglądają zdobycze z miesiąca ;)
Ile piękności! :) Chętnie widziałabym u siebie "Rzeki Londynu", Marklund i Beśkę. A poza tym polecam "Kiedyś Cię odnajdę" - świetna powieść :)
OdpowiedzUsuńZ tych wielkich stosów czytałam tylko ,,Złamane wersety,, Ależ dużo czytania:)
OdpowiedzUsuńW tym miesiącu nie dokonałam zakupu książek, po prostu nie mam ich już gdzie trzymać i staram się częściej wypożyczać je z biblioteki.
"Kiedyś Cię odnajdę" i "Szeptucha" to moje typy. Podobał mi się też "Sekretny język kwiatów", no i "Wietrzne marzenia" polecam, patriotyzm lokalny, bo autor pochodzi z moich stron:)
OdpowiedzUsuńWooow, to ja mam 15 i zdawało mi się, że to dużo ;)) Niestety nic nie czytałam z Twoich stosików, ale życzę Ci miłej lektury ;)
OdpowiedzUsuńWow, tyle pięknych książek! Milej lektury!
OdpowiedzUsuńSzeptuchę bym chciała przeczytać, Demoniczny Damianek do mnie leci, a książki Pana Getnera przeczytałam wszystkie trzy.
OdpowiedzUsuńMiłego czytania.
OdpowiedzUsuńCzy znalazłam coś dla siebie? Każdy z powyższych tytułów jest idealny dla mnie:) Dobrze, że majówka z pasem, przynajmniej będzie więcej czasu na czytanie tych cudowności :)
OdpowiedzUsuńSporo tych książek, niektóre tytuły bym podkradła ;)
OdpowiedzUsuńZazdroszczę szczególnie dwóch numerów: 29 oraz 32...;)
OdpowiedzUsuńcudowne zbiory : ) Ja skusiłabym się na książkę Elizabeth Gilbert :>
OdpowiedzUsuńWidzę sporo ciekawych tytułów. Życzę udanej lektury i wyczekuję recenzji:)
OdpowiedzUsuń"Martwa natura" bardzo mi się podobała, no i "Sekretny język kwiatów" również:) "Umierający dandys" był dla mnie totalną pomyłką. Podkradłabym Lisę Marklund.
OdpowiedzUsuńPrzyjemnej lektury :)
OdpowiedzUsuńŚwietne tytuły :)
OdpowiedzUsuńDałaś czadu. :D "Sekretny język kwiatów" - luuuubię. :)
OdpowiedzUsuńO tak, znam to. Mam dokładnie ten sam problem- gdziekolwiek nie wejdę atakują mnie promocje cenowe na książki. I jak tu nie zbankrutować? :D
OdpowiedzUsuń"Sekretny język kwiatów" to świetna powieść. :)
OdpowiedzUsuńAle tego jest sporo!
OdpowiedzUsuń