Stosik sierpniowo- wrześniowy

Końcówka września spowodowała napływ kilku książek  do mojej biblioteczki, które miałam pokazać wcześniej, tylko że wrzesień coś za szybko minął i dotarło kilka innych tytułów. Więc teraz pokazuję wszystko naraz ;)


1. "Powrót do Poziomki" K. Michalak- zakup własny
2. "W imię miłości", K. Michalak- zakup własny
3. "Ofiara losu" C. Lackberg- zakup własny
4. "Księżniczka z lodu", C. Lackberg- zakup własny
5. "Trafny wybór", J.K. Rowling- zakup własny
6. "Zakazana żona", V. Wermuth- zakup własny
7. "Dziecko", T. L. Hayden- zakup własny
8. "Testament Eleonory", A.D. Grabowski- od wydawnictwa Oficynka- [recenzja]
9. "Trup z Nottingham", S. Hady- od wydawnictwa Oficynka- [recenzja]
10. "Ornat z krwi", K. Beśka- od wydawnictwa Oficynka- [recenzja]
11. "Hotel na rozdrożu", D. Macomber- wygrana na blogu Zacisze Wyśnione 
12. "Zgoda na szczęście", A. Ficner- Ogonowska- pożyczona od Agnieszki
13. "Mrówki w płonącym ognisku", T. Oleś- Owczarkowa- od wydawnictwa M- [recenzja]




14. "Mariola, moje krople", M. Gutowska- Adamczyk- zakup własny
15. "Róża z Wolskich", M. Gutowska- Adamczyk- zakup własny
16. "Zachcianek", K. Michalak- zakup własny
17. "Zmyślona", K. Michalak- zakup własny
18. "Faceci z sieci, czyli w poszukiwaniu miłości", K. Gubała- od wydawnictwa Czarna Owca- [recenzja]
19."Krzyk aniołów", J. Nassise- od Debiutext
20. "Wyznania pizzonosza", K. Lewcun- od Sztukatera- [recenzja]
21. "Dziecko Odyna", T. Severin- od Debiutext- [recenzja]
22. "Mamo, uciekaj!", C. Glass- zakup własny
23. "Wstyd", L. Walsh- zakup własny
24. "Skrzywdzona", C. Glass- zakup własny

Zakup własny dotyczy książek serii Historie Prawdziwe wyd. Hachette- którą jak widać rozpoczęłam prenumerować, oraz zakupów najczęściej na LC lub FB. Dziękuję również wydawnictwom  oraz portalom za zaufanie.

Komentarze

  1. fajny post. obserwuję. D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego, fantastyczny zbiór chętnie kilka tytułów bym Ci podebrała, czytałam "Trafny wybór" tylko z tego stosu i jestem ciekawa jak podejdziesz do tematu, czy będziesz porównywać z Harrym, czy ocenisz indywidualnie jako powieść dla dorosłych, przyjemnej lektury, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trafny wybór" właśnie wzięłam z ciekawości jak autorka poradziła sobie z całkiem inną tematyką.

      Usuń
  3. Książki bardzo w moim stylu ;) również zaopatrzyłam się w "Trafny wybór", jestem jej ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez potezne stosiska!
    Gratuluje nowych nabytkow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy:) W imię miłości chętnie bym Ci podkradła.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ci się nazbierało! Zazdroszczę Michalak, Camilla u mnie też gości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo się uzbierało. Zazdroszczę "Trafnego wyboru" i C.Lackberg. Przyjemnej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nowości na półkach :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki Michalak "chodzą" za mną już od dawna. Muszę się w końcu postarać jakąś zdobyć.
    Fajne masz stosiki :) Z pewnością wielu blogerów Ci zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę książek pani Gutowskiej- Adamczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ tego zebrałaś:). Pięknie się stosy prezentują! Gratuluję i życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo twórczości pani Michalak. :) Może dzięki Twoim recenzjom w końcu przekonam się do tej autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielki stosik, a ja nic z niego nie czytałam.. ale na pewno to nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiadają Ci się bardzo przyjemne lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa książki pt. 'Trafny wybór'

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam Trafny wybór, Mariola... mnie zawiodła, a Lackberg zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Trafny wybór" w moim mniemaniu okazał się totalną porażką...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny stos:) Niektóre książki czytałam, a do innych chętnie bym zajrzała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem twojego stosiku.Widzę, że dzieła Michalak rządzą ;-) Osobiście chciałabym bardzo poznać "Zgoda na szczęście". Życzę zatem miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog. Sama bardzo dużo czytam w przerwie pomiędzy moimi robótkami:) Na pewno będę zaglądać:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy zbiorek, chętnie bym kilka u siebie znalazła:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty