Wrzesień w książki bogaty - stos

Przedstawiam przekrój lektur, które dotarły do mnie we wrześniu. Część jak widać przeczytana (tytuły podlinkowane), część w trakcie lektury lub czekają na swoją kolej.



  1. Turkusowe szale, Remigiusz Mróz - recenzencka od autora
  2. Finn nieokiełznany, Uschmann - recenzencka od wydawnictwa Dreams
  3. Mumia Dummie i złoty skarabeusz, Tosca Menten - j.w.
  4. Coolman i ja, Bertram;Schulmeyr - j.w.
  5. Skald. Kowal słów 1., Łukasz Malinowski - recenzencka od Ericy
  6. Dziedzictwo von Becków, Joanna Jax - recenzencka od wydawnictwa Videograf (w trakcie lektury)
  7. Likwidator `44, Dominik Kozar - j.w.

8. Podłoga w drzwiach, Bliza - recenzencka od Wfw
9. Siedem razy w moim świecie, Ola Mikołajewska - j.w.
10. Piąte - nie zabijaj, Anna Kasiuk - j.w.


11. W czasach, gdy ubywało światła, Eugen Ruge - recenzencka od Czarnej Owcy (w trakcie lektury)
12. Bestia, Piotr Rozmus - recenzencka od wydawnictwa Videograf
13. Zbrodnia na boku, Dorota Dziedzic-Chojnacka - j.w.
14. Serce tak wielkie, Rio Hogarrty - prenumerata
15. Cichy pokój, Lori Schiller, Amanda Bennett - j.w.
16. Zawsze będę Cię kochać, Teresa Monika Rudzka - recenzencka od Harlequin Mira (opinia w piątek)



 17. Mannumiterra, Kacper Bębenek - recenzencka od Wfw
18. Asgaria Falcon, Grzegorz Wójcik - j.w.
19. Requiem dla maga, Robert Zamorski - j.w.
20. Norweskie noce, Derek Miller - recenzencka od wydawnictwa Feeria (w trakcie lektury)
21. Powód by oddychać, Rebecca Donova - j.w.

Macie na coś szczególną ochotę? 


Komentarze

  1. ,,Zbrodnia na boku" mnie chyba najbardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wrzesień książkowo był u Ciebie bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos, miałabym chęć na kilka pozycji min. "Powód by oddychać".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosy :) Chętnie bym podkradła "Dziedzictwo von Becków" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pierwszego stosiku zazdroszczę "Turkusowych szali"... Jest to książka odpowiadająca moim klimatom i bardzo chciałabym ją przeczytać. Jestem ciekawa Twojej recenzji "Dziedzictwa von Becków". Ale najbardziej to Ci zazdroszczę "W czasach, gdy ubywało światła" - myślę, że ta książką po prostu musi być wspaniała.

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zaczęłam czytać "Bestię" a podkradłabym "Turkusowe szale".
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej interesują mnie "Turkusowe szale" :) Jestem ciekawa, jakie zrobią na Tobie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jestem bardzo ciekawa recenzji "Zawsze będę Cię kochać":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam trzy z Twoich zdobyczy - bardzo polecam "Turkusowe szale" i "Skalda". Natomiast "Bestia" Piotra Rozmusa strasznie mnie rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczególną to nie. Kupiłam Likwidator '44 po Twojej recenzji. Babcia zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile książek. Jestem pod wrażeniem. Miałaś bardzo udany miesiąc. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jakie ciekawe książki :) Robią wrażenie. Miałaś dość owocny miesiąc w czytanie. Ja prawie nic nie czytałam, ale takie są uroki września i nowej szkoły.
    Pozdrawiam ;)
    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stos. Żadnej z nich nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zainteresowało mnie kilka pozycji - piękne stosiki - miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa opinii "Zawsze będę Cię kochać".

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty