Nabytki majowe :)

Więcej książek do mnie przychodzi niż jestem w stanie przeczytać. Te zdobyte na wymianach, kiermaszach, promocjach i tak muszą odczekać swoje na półce (zapuścić korzenie). Najważniejsze, że tak jak w poprzednich miesiącach tak i teraz wyrabiam się terminowo z książkami recenzenckimi. Trochę organizacji, zapisy w ulubionym zielonym kalendarzu pozwalają zaplanować wszystko co do dnia, a to, że czasami plany idą w łeb to nic ważne, że zapisane :P
W tym miesiącu takie tytuły zasiliły moje pękające w szwach półki:


1. Florystka, Katarzyna Bonda - FINTA
2. Życzę niespełnienia marzeń, Monika Bronowicz - DEBIUTEXT
3. Odnajdując właściwy smak, Karolina Olinkiewicz - j.w.
4. Deszczowa Pani, Anna Szałwoni - j.w.
5. Szabla Sobieskiego, Andrzej Sawicki - Instytut Wydawniczy Erica
6. Aptekarz, Tomasz Stężała - j.w.
7. Troje, Sarah Lotz - wydawnictwo Akurat



8. Milicjanci z jajkami, Oskar Łukarski - Sztukater
9. Jew Hunter, Paweł Bęś - j.w.
10. Moc z Lortycji, Paulina Marta Deptuła - j.w.
11. Unicestwienie, Jeff Vandermeer - j.w.
12. Niepewność, Waldemar Andrzej Brewiński - j.w.
13. Lustrzane odbicie, Audrey Niffenegger - LC
14. Gra o miłość, Eve Edwards - j.w.
15. Szczęście pachnie bzem, Aleksandra Tyl - FINTA
16. Zew pustyni, Teresa Fortis - zakup własny
17. Okaleczona, Cathy Glass - j.w.


18. Wyścig ze śmiercią, Erica Spindler - od wydawnictwa Harlequin MIRA
19.Dr Marek Szczyt. Chirurg czy artysta? , w rozmowie z Urszulą Hollanek- j.w.


Oczywiście należy pamiętać o wpisie z 10 maja dotyczącym pierwszych zakupów z wyzwania W prezencie :)

Komentarze

  1. Super stosiki:)
    Żadnej nie czytałam. Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Twojego stosu (bo nie stosiku;) ) czytałam "Lustrzane odbicie", a nawet nie wyobrażasz sobie jak zazdroszczę "Troje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zapoznałabym się z "Wyścigiem ze śmiercią". Mam podobnie, jeśli chodzi o planowanie - ważne, że pojawił się zapis w kalendarzu, a to, że nie zawsze się z zapisków wywiązuję, to już zupełnie odrębna kwestia ;) Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej. Czekam z niecierpliwością na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, sama chciałabym przeczytać przede wszystkim "Troje".
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Florystkę" to bym Ci chętnie podkradła;) A na "Troje" dalej czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Więcej książek do mnie przychodzi niż jestem w stanie przeczytać. "- skąd ja to znam!
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile wspaniałych książek. Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej mnie ciekawi "Florystka". Zamierzam przeczytać wszystkie książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zbiór! Ja już od dawna nie kupiłam żadnej książki niestety... są pilniejsze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny stosik : D Miłego czytania : >

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż ciężko wybrać tę, na którą mam największą chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę <3 Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmowa ze Szczytem może być niezła. To specyficzny człowiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tego stosu najchętniej wybrałabym "Szczęście pachnie bzem", ostatnio coraz bardziej doceniam polskie autorki.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu "Gra w kolory" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten problem, książek przybywa, ale czas nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyścig ze śmiercią też mam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty