W Prezencie - pierwsze zakupy [1]

Już drugi rok biorę udział w wyzwaniu W Prezencie organizowanym przez jjon.

To bardzo fajna akcja odkładania pieniążków na zakupy książek. W tym roku jjon wymyśliła bardzo ciekawe hasło:
Przez cały rok zbieramy pieniążki, by zimą zakupić wymarzone książki. 
Jeśli dobrze policzyłam to 55 literek :)
Tym razem podejście do hasła jest trochę inne ( po informacje zapraszam na bloga jjon). Ja zdecydowałam się, że każda literka to pierwsza litera tytułu przeczytanego. Postanowiłam sobie, że za każdą "zatwierdzoną" literkę przyznam sobie po 10 zł. Trochę tych literek już uzupełniłam i troszkę pieniążków nazbierałam. Postanowiłam już część wykorzystać.
Na moim blogu w wyzwaniach mam już odznaczone "wykupione literki", żebym przypadkiem nie przesadziła w zakupach.

Koniec gadania, przedstawiam Wam mój pierwszy stosik:


1. Dziękuję Ci, Miriam - Lutgard van Heuckelom
2. Smak miłości, Vanessa St. Clair
3. Kuchnia duchów, Jael McHenry
4. Rodzinne strony, Debbie Macomber
5. Dogonić rozwiane marzenia, Elizabeth Flock
6. Sekret drzewa oliwnego, Courtney Miller Santo
7. Kochany Jim, Christian Moerk
8. Długi wrześniowy weekend, Joyce Maynard
9. Język sekretów, Dianne Dixon
10. W obronie syna, William Landay
11. Requiem dla Bostonu, William Landay
12. Głosy chaosu, Leonard Rosen

Początkowo zakładałam, że zakupy pod to wyzwanie pokażę dopiero z końcem roku. Jednak nie mam za bardzo gdzie trzymać książek, a pewnie do tego czasu po część tytułów sięgnę, więc ustawiam je na moją nieskończoną półkę. A z końcem roku zrobię po prostu podsumowanie wyzwania.

A jak wy się zapatrujecie na tego typu wyzwania, a może również bierzecie w nim udział? Polecacie szczególnie którąś z powyższych książek?

Komentarze

  1. Wyzwanie ciekawe, ale nie biorę w nim udziału. Co do zakupów - dokonałaś świetnych wyborów! :) Szczerze mogę polecić Ci "W obronie syna", "Dziękuję Ci, Miriam" oraz "Dogonić rozwiane marzenia", bo to naprawdę dobre pozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli już 3 książki, po które można wcześniej sięgnąć :)

      Usuń
  2. Nie biorę udziału w wyzwaniu, ale jest bardzo pomysłowe. Książek ze stosiku nie czytałam, chętnie poznałabym w pierwszej kolejności ,,Sekret drzewa oliwnego,,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na "Głosy chaosu" Leonarda Rosen'a :)

    http://bibliotekamlodegoczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyzwanie mnie nie ciekawi. Co do książek to Rodzinne strony, Debbie Macomber- czy to z serii ta książka? Jeśli tak, to mogę Ci polecić- to o mieszkańcach małego miasteczka- relacje między nimi, problemy codzienności, trochę romansu, czasem kryminału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem musiałabym sprawdzić :P Jednak Macomber znam i właśnie ta seria o której piszesz bardzo mi się podoba i trochę już po autorkę sięgam z tego względu w ciemno :)

      Usuń
  5. Spory stosik, najbardziej intrygują mnie trzy książeczk z samego dołu ;) Udanego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Glosy chaosu" od dawna mnie ciekawią.
    A co do wyzwania.. nie wiedziałam nic o nim, ale bardzo, bardzo dobry pomysł. :d
    Owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyzwanie jest bardzo fajnie. Bo gdy ktoś (jak ja) ma mało motywacji w zbieraniu pieniążków to tu nie ma zmiłuj :P

      Usuń
    2. To wyzwanie jest bardzo fajnie. Bo gdy ktoś (jak ja) ma mało motywacji w zbieraniu pieniążków to tu nie ma zmiłuj :P

      Usuń
  7. Nie biorę udziału w takim wyzwaniu, ale jest to fajną sprawą. Ja jednak wolę kupować książki na bieżąco, gdy mam na to pieniądze. Z powyższych Debbie Macomber wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja nie mogę pozwolić sobie na kupowanie książek na bieżąco :( I dlatego to wyzwanie bardzo mi pasuje.

      Usuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym wyzwaniu i bardzo żałuję! Pomysłowe, ciekawe i inspirujące..i teraz będę myśleć czy nie wziąć w nim udziału:p

    Gratuluję stosiku i życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym wyzwaniu, jest bardzo oryginalne. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, bardzo się cieszę, że już w maju widać tak wymierne korzyści z wyzwania :-))) Cieszę się też, że trzymasz się postanowienia, bo mnie przez ostatnie pół roku sytuacja nie pozwala, aby się solidnie zająć wyzwaniem. Jakoś powoli próbuję ogarnąć, ale na bieżąco nie zdążam. Dzięki za cierpliwość i systematyczność. I życzę Ci dalszej miłej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedynie "Sekret drzewa oliwnego" i o ile dobrze pamiętam książka zrobiła na mnie dobre wrażenie, choć nie powaliła mnie na kolana :)
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie biorę udziału w żadnych wyzwaniach, jakoś mnie do nich nie ciągnie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale książki! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny stosik, życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie biorę udziału w tym wyzwaniu. Na Twoim stosie widzę kilka książek, które chętnie bym Ci "skubnęła" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "skubaniu" książek ze stosów innych też jestem dobra ;) Gorzej z czasem na lekturę.

      Usuń
  16. ale ciekawa akcja ! muszę się z nią bliżej zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna akcja! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super akcja! ;) Ja zazwyczaj nowe książki kupuję za grosze, które zbieram w "skarbonce". Co jakiś czas ją opróżniam i zawsze na jakąś książkę się uzbiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda akcja, która dotyczy bezpośrednio książek, według mnie jest genialna:) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, wyzwanie nie dla mnie. :) Ja widzę jakiś tytuł, który nagle mnie zainteresował i zaraz muszę go mieć, ale nie kupuję książek na potęgę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ło, ale stosicho, życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stosik, nic nie czytałam :( Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty