Książkowo w październiku, podsumowanie miesiąca i podziękowania

Tym razem będzie dłuuuugo. Pomyślałam, że skoro naszły zmiany w moim blogu to i stosy i podsumowanie miesiąca będę robić w jednym poście - coś się rozleniwiłam ;)

 Pomimo wszystko udało mi się zapoznać z kilkoma tytułami.

Październik prawie minął jak z bicza strzelił, więc najwyższa pora pokazać tytuły jakie trafiły do mnie w tym miesiącu właśnie :)


Po lewej: 

Cztery i pół tygodnia, C. Bohg - recenzencka od Sztukatera
Znajdź mnie, M. Knight z M. Burford - j.w.
Jeżynowa zima, S. Jio - j.w. (czeka na opinię)
Pokrewne dusze, V. Woolf - j.w.
Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety, M. Helprin - j.w. (czeka na opinię)


Po prawej: 

Diablo. Wojna grzechu, R. A. Knaak - recenzencka od Sztukatera
Wieczna wiosna, K. Zyskowska-Ignaciak - j.w. (czeka na opinię)
Dawca, L. Lowry - recenzencka od Galerii Książki
Na skraju jutra, H. Sakurazaka - j.w.
Wnuczka Raguela, K. Koehler - recenzencka od wydawnictwa M
Ponad wszelką wątpliwość, M. Persson Giolito - recenzencka od Czarnej Owcy

Na samym dole:

W poszukiwaniu grzmiącego smoka, S. i R. Shrestha - recenzencka od wydawnictwa M (czeka na opinię)


Szkoła aniołów, Oliwia Szadkowska - recenzencka od Wfw
Pomyśl życzenie, Paulina Żur - j.w.
Badante. Opiekunka we Włoszech, Daniela Wójcik - j.w.
W szpilkach od Manolo, A. Lingas-Łoniewska - wymiana na LC
Krucjata, Philippa Gregory - j.w.
Grobowiec z ciszy, Tove Alsterdal - recenzencka od Business and Culture
Ostatni Lapończyk, Olivier Troc - recenzencka od Czarnej Owcy


Cudze dziecko, Torey L. Hayden - prenumerata (zakup własny)
Hostessa w Tokio, Clare Campbell - j.w.

 

Koniec gry, A. Cioczek - recenzencka od wydawnictwa Videograf
Oni, O. Haber - j.w.
Czarownice z Wolfensteinu. Pierścień i sito, J. Bernard - j.w.
Jego oczami, Sz. J. Wróbel - od wydawnictwa M
Rozmowy z dystansu, K. Ziemiec - j.w.

Na czytnik trafiły następujące tytuły:


13 anioł, Anna Kańtoch - recenzencka od Sztukatera
Sandy cz. II, Aleksander Janowski - recenzencka od Psychoskoku
Akwarele i lawendy, Anna Strzelec - recenzencka od Sztukatera
Smocza krew. Wybraniec, Magdalena Marków - recenzencka od Sztukatera
Mroczny zakątek, Gillian Flynn - recenzencka od Znak Literanova (czeka na opinię)


oraz od autora Aleksandra Janowskiego Opowieści niezwykłe

Kilka książek czeka na swoje recenzje (przy tytułach w nawiasach oznaczone), ale to już w listopadzie :)

Czas na podsumowanie


 Październik liczbowo wypadł dość dobrze, pomimo moich obaw w związku z tym, że rozpoczęłam pracę nad moim haftem i poświęcałam mu więcej czasu niż sobie zaplanowałam ;) W październiku moja biblioteczka również się powiększyła i łącznie w tym roku zawitało do mnie do tej pory już 311 tytułów - sporo, nawet się tego nie spodziewałam.
Na wyzwania również nie mogę narzekać - nie wymieniałam już tych, w których nic mi nie pod pasowało.

W ostatnich dniach również dość mocno zastanawiałam się nad przeniesieniem tego bloga na własną domenę. Oczywiście wykupiłam, ale nie obyło się bez problemów w kwestii czysto informatycznej. Na szczęście kontakt z firmą jest dość dobry, a i pomoc osób z forum - doprowadziły do tego, że to co się nie udawało, jest już zrobione. Dlatego też od tego tygodnia mój blog istnieje pod nowym adresem (o czym już wiecie)

 http://www.zksiazkawdloni.pl

Pragnę podziękować wszystkim, którzy pomogli mi w uzupełnieniu blogrolla. Niestety po przeniesieniu na własną domenę tę opcję uzupełnioną się traci i trzeba od początku wprowadzać linki. Jeśli ktoś jeszcze siebie nie widzi w tych dwóch zakładkach po prawej (pierwsza jest rozwijana), to proszę pisać - uzupełnię, gdyż chętnie będę do Was nadal zaglądać.

 Szukałam długo szablonu, który by mi odpowiadał, gdy już mi się coś spodobało, to w efekcie finalnym źle wyglądało u mnie bo nie wszystkie opcje brał pod uwagę :/

Dlatego też postanowiłam pogrzebać się sama. Na pierwsze ogień poszła zmiana nagłówka, i najważniejsze poszłam lekko na minimalizm wyglądu. Powyrzucałam to co nie potrzebne a i tak mam w menu rozwijanym i zdecydowałam się na 2 kolumny na rzecz zwiększenia miejsca na tekst postów.

Według mnie jest przejrzyściej :) 

P.S. Zauważyłam, że moje posty pojawiają się ze spory opóźnieniem (nawet kilku godzinnym) na blogrollu nawet u Was :( Mam nadzieję, że to szybko minie?

Dotrwaliście do końca?
 

Komentarze

  1. Wieczną wiosnę mam, Wnuczka Raguela jestem ciekawa. Mroczny zakątek czytałam, w Szpilkach od Manolo też, ale nie do końca mnie zachwyciła.
    Faktycznie wpisy chyba pojawiają się z opóźnieniem, ale nie bardzo mi to przeszkadza.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu myślę o zmianach na swoim blogu, ale chyba sama nie poradziłabym sobie z pewnymi kwestiami :) Tobie gratuluję ostatecznego efektu i wyników, jakie uzyskałaś w październiku :) Strasznie intryguje mnie "Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety", dlatego postanowiłam kupić własny egzemplarz :) Zobaczymy, co wyniknie ze spotkania z prozą M.Helprina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale MEGA cudowne stosy! Kilka tytułów już czytałam, "Jeżynowa zima" myślę, że bardzo przypadła Ci do gustu:)) Mnie, w każdym bądź razie, bardzo się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ile nowości. już życzę udanych świat, bo pewnie do Gwiazdki Ci z nimi zejdzie :) a nowy wygląd wypada na plus - lubię oszczędność w formie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Helprin i Jio - moje typy ze stosika. Zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przejrzyściej, Kasiu, podoba mi się:)
    Czekam na Twoje wrażenia z "Wiecznej wiosny" i "Grobowca z ciszy".
    Podebrałabym Ci chętnie "Pokrewne dusze", chciałabym się zmierzyć z tą książką;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno mnie nie było a tu takie zmiany :) Dajnie i przejrzyście tu u Ciebie :) Wynik czytelniczy masz zabójczy, ja przy moich 3-4 książkach miesięcznie idę się schować. Nabytki duże i ciekawie, jestem ciekawa niektórych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 16 książek - cudne :) i ponad 300 nowych w domu. Gdzie ty je trzymasz? :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że październik był bardzo owocnym miesiącem ;) tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam jedynie ,,W szpilkach od Manolo" - fajna książka :) A stosiki super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie było tak źle.
    Świetny wynik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega stosy :) Niektóre pozycje pokrywają się z moją biblioteczką :) Serdecznie gratuluje wyników i własnej domeny, której zazdroszczę ale nie mam odwagi wprowadzić w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na "Jeżynową zimę" mam ogromna ochotę, a "W poszukiwaniu Grzmiącego Smoka" czytałam i bardzo fajna bajka :) "W szpilkach od Monolo" ta książka mnie zawiodła.

    Bardzo fajne stosiki - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile książek! O matko, szok! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty