Majowe nabytki

Nie wiem w jaki sposób te miesiące tak szybko lecą? Przecież niedawno był kwiecień...

Na szczęście na brak książek do czytania nie narzekam, a zbliżamy się wielkimi ;) krokami ku końcówce miesiąca więc mogę pokazać co tam przybyło do mnie w ostatnich dniach.



1. "Srebrna dziewczyna", E. Hilderbrand- wymiana na LC
2. "Trup Gideona", D. Preston, L. Child- recenzencka od G+J Książki => [recenzja]
3. "Postrzelony", A. Siatecki- recenzencka od Oficynki
4. "Literat", A. Pruska- recenzencka od Oficynki
5. "Klub Matek Swatek. Operacja Londyn", E. Stec- wymiana na LC (w końcu udało mi się ją zdobyć, bo pierwszą część bardzo dobrze wspominam)
6. "Dzieciaki świata", M. Wojciechowska- recenzencka od G+J Książki => [recenzja]
7. "Rozmowy o dzieciństwie", J. Rolińska- recenzencka od G+J Książki => [recenzja]
8. "Ślady krwi", J. Polkowski- recenzencka od Wydawnictwa M => [recenzja]

Malutki stosik od Czarnej Owcy:

9. "Pieprzyć przyjaciół", S. Andresky (czerwona seria)
10. "Rzeźniczka z małej Birmy", H. Nesser (czarna seria)

Teraz czytam "Córkę Szklarki"- ależ to jest świetna seria !!!!

A do recenzji czekają jeszcze "Panowie Północy" Cornwella.

Za pozycje recenzenckie dziękuję serdecznie wydawnictwo.

Komentarze

  1. To prawda, czas mija zbyt szybko. Życzę przyjemnych chwil podczas zapoznawania się z takimi interesującymi lekturami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam KMS. Bardzo zabawna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klub Matek Swatek polecam. Przeczytałabym chętnie te dwa polskie kryminały z Oficynki i Wojciechowską. A Srebrna dziewczyna ze wszystkich powieści tej autorki podobała mi się najmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Hilderbrand nie miałam jeszcze okazji spotkania przy lekturze- zobaczymy czy było warto.

      Usuń
  4. Świetne nabytki, miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa Twojego odbioru "Śladów krwi". Przeczytałam już troszkę tej książki, ale przerwałam na chwilę lekturę. Niebawem powinnam do niej wrócić.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię o "Śladach krwi". Moja recenzja już jest- tytuł w stosiku jest podlinkowany ;)

      Usuń
  6. Niezły stosik . Czekam na recenzje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie "Pieprzyć przyjaciół" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pieprzyć przyjaciół" mam w planie rozpocząć zaraz jak tylko skończę czytać "Córkę Szklarki" bo też mnie bardzo intryguje co też tam ciekawego i czy Czerwona Seria trzyma poziom :)

      Usuń
  8. Świetny stos!!! Mam z niego tylko ślady krwi więc czekam na recenzje pozostałych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności:) chętnie przejrzałabym "Dzieciaki świata" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam podziwiać stosiki:)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie stos przyjemny dla oka. Widzę kilka znanych mi tytułów :)
    Niech ten upływ czasu spowolni, jeszcze nie zdążyłem się nacieszyć ciepłymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty