Stosik marcowy

Gdyby nie wymiany na LC tych stosów by nie było ;)
To wynik wiosennych porządków na półce, postanowiłam podzielić się książkami, do których na pewno już nie wrócę. Dzięki z jednej strony uszczupleniu pojawiły się nowe tytuły na półkach :)


1. W poszukiwaniu zapachu snów, I. Menzel - Finta
2. Przemiana, J, Picoult - LC
3. Najdroższe dzieciaki, J. Goldstein, S. Stuart -j.w.
4. Niespodzianki, D. Macomber - j.w.
5. Sezon czarownicy, Mostert - j.w.
6. Pocałunek łowcy, M.M. Liu - j.w.
7. Królowa potępionych, A. Rice - j.w.
8. Upadli, L. Kate - j.w.
9. Pamiętnik z przyszłości, Ahern - j.w.
10. Dziewczyna na Times Square, P. Simons - j.w.
11. Małomówny i rodzina, M. Musierowicz - j.w.
12. Kłamczucha, M. Musierowicz - j.w.
13. Noelka, M. Musierowicz - j.w.
14. Spowiedź heretyka, A. Darski - j.w.








15. Jaśki, Jean-Philippe Arrou-Vignod -  LC
16.Pan Whicher w Warszawie, A. Chodkowska-Gyurics, T. Bochiński - LC
17. Ucieczka z raju, L. Chishugi - zakup własny
18. Mamusiu, dlaczego?, D. Thomas - zakup własny
19. Chór sierot, S. Hannah - BURDA [KLIK]
20. Dom nad jeziorem smutku, M. Robinson - M [KLIK]
21. Uparte serce, B. Wade - SZTUKATER [KLIK]
22. Serenada zmierzchu, Tracie Peterson - SZTUKATER [KLIK]
23. Ten, kto zabije smoka, Leif GW Persson - CZARNA OWCA
24. Jej wszystkie życia, K. Atkinson - CZARNA OWCA






25. Arcanus Arctica, Dariusz Pawłowski - od autora
26. Łatwopalni, A. Lingas-Łoniewska - prezent urodzinowy od przyjaciółki
27. Obrońcy nocy, A. Lingas-Łoniewska - j.w.
28. Lucian, I. Abedi - wymiana na LC
29. Łowcy mitów, Ch. Golden - wymiana na LC
30. Furie, E. Miles - wymiana na LC
31. Anioł, C. McNish - wymiana na LC




Pozostało mi jeszcze trochę książek, które chętnie znajdą nowego właściciela :)

Jeśli macie ochotę i znajdziecie coś dla siebie, to zapraszam


A tutaj zapraszam na kolejną odsłonę portretu nad którym właśnie pracuję 

Słonecznego weekendu Wam życzę!!!!

Komentarze

  1. fiu fiu, ale super stosiki :) Najchętniej przeczytałabym ,,Przemianę" i ,,Łatwopalnych" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwornie zazdroszczę Ci nowej Atkinson! Aż tak, że chyba dziś kupię własny egzemplarz :P

    OdpowiedzUsuń
  3. zbiory z wymiany robią wrażenie. wpadła mi w oko i Ahern i Musierowicz. z Anne Rice też mam miłe wspomnienia, więc nowości powinny Cię zadowolić. przyjemnych tygodni spędzonych na lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak sporo tygodni minie zanim przeczytam te wszystkie tytuły, chociaż nie mam zwyczaju, że gdy zdobywam książki to zaraz i je czytam. Sporo tytułów musi odstać swoje, a że nadarza się okazja zdobycia tytułów, które interesują mnie od jakiegoś czasu, to czemu nie?

      Usuń
  4. Jak widzę Musierowicz, to już uwielbiam Twój stosik:) A "Jej wszystkie życia" chętnie bym Ci podkradła =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Musierowicz sięgnę dopiero gdy zdobędę całą Jeżycjadę, a to dopiero początek więc trochę to pewnie potrwa ;)

      Usuń
  5. O, nawet bym parę chętnie przeczytała :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy ty to wszystko przeczytasz? :) Najbardziej zazdroszczę tomów Jeżycjady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe stosiki, zazdroszczę tylu zdobyczy :D U mnie niestety słabo. "Upadłych" polecam, jednak ja nie mam zamiaru wracać. Może, kiedy ci się spodoba, zechcesz mieć dalsze części? Wtedy zapraszam do mnie, bo akurat chcę się pozbyć ostatniego tomu pt."Uniesienie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa Upadłych, bo różniste opinie czytałam na ich temat - jeśli się spodoba to na pewno się odezwę :)

      Usuń
  8. Troszkę tego nazbierałaś, tak ociupinkę;)
    Najbardziej mnie intrygują "Jej wszystkie życia".

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pierdziu, ile dobroci :) Wymianki są świetne, niby nie kupującesz a masz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze , miłej lektury i niesamowitych wrażeń życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem! Świetne wymiany:)
    Życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętnik z przyszłości- bardzo mi się podobała
    Jej wszystkie życia i Ten, kto zabije smoka - czekają.

    Czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeogromne ilości ho ho :D Czytałam Upadłych, okropność :( na mojej półce Pamiętnik z przeszłości i Dziewczyna na Times Sqare - obie jeszcze nie przeczytane :) wymiany są świetne, dobrze, że coś takiego funkcjonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pozycje. Wymianki są fajne,ale miejsca to od nich nie przybywa:P
    Przejrzałam Twoją listę, ale nie widzę raczej nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja naiwna myślałam, że się trochę miejsca zrobi ;)

      Usuń
  15. Ile skarbów. Ja nie potrafię wymienić się na żadną książkę, która ju zasiliła moją biblioteczkę. To taki syndrom zbieractwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat upłynniam tytuły, które nie do końca do mnie przemówiły :)

      Usuń
  16. Duuużo książek! :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyyyle piękności ;) ,,Upadli" co prawda nie przypadli mi do gustu, ale może tobie się spodobają :) ,,Jej wszystkie życia" zakupiłam i czekają na swoją kolejkę. Czytałam tak dużo dobrych opinii, że już nie mogę się doczekać lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od czarnej owcy zazdroszczę Ci łupów <3 Wspaniały stosik! Ahhh...miłego czytania! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaale dużo książków :) Nic tylko czytać! Miłego czasu spędzonego na lekturze życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pozostało czytać - dobrze, że pogoda ładna to i można na słoneczko wyjść :D

      Usuń
  20. O rany Kasiu ile książek!!! Mnóstwo pozycji w moim guście, choć nie ukrywam, ze niektóre już mam:)
    Miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W to, że masz to nie wątpię ;) Aguś pożycz trochę miejsca na książki, bo ja mam wrażenie, że ty w domku masz ściany z gumy, a u mnie skubane nie chcą się rozciągać ;)

      Usuń
  21. Posiadam trzy książki z twoich stosików (Sezon czarownicy, Niespodzianki i W poszukiwaniu zapachu ...)!
    Życzę bardzo dużo wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne stosiki :D Niedługo będę czytała ,,Pamiętnik z przyszłości" : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnóstwo tego! Fajnie, że sięgasz też po starsze książki, nie tylko świeżynki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych starszych, o wiele wcześniej wydanych a które chcę przeczytać jest mnóstwo - więc jak tylko nadarza się okazja to chętnie przygarniam.

      Usuń
  24. Polecam wszystko, co pisze Agnieszka Lingas-Łoniewska i o ile "Obrońca nocy" jest swoistym eksperymentem fantastycznym, który bawi ale nie zostaje na długo w pamięci, to "Łatwopalni" są jedną z moich ulubionych książek.
    A stos - hmm bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero 2 tytuły autorki za mną i oba wywarły na mnie niesamowite wrażenie. Mam nadzieję, że i tutaj tak będzie :)

      Usuń
  25. Ale stos!!! Gdzie ty to wszystko mieścisz? Ja już nie mam u siebie miejsca i zastanawiam się, co dalej będzie?
    Życzę miłej lektury!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zastanawiam gdzie ja to wszystko poustawiam - marzę o regale na książki, aby nie musiała ich ustawiać jedna na drugiej, na siłę upychać czy chować w pudła :/

      Usuń
    2. Ja za pół roku będę miała nowy regał, bo teraz to mamy remont kilku pomieszczeń, więc niedługo moje ukochane książki znajdą swoje honorowe miejsce :)

      Usuń
  26. Ależ świetne stosy... tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokaźny stosik ! A od siebie polecam Sezon czarownicy bardzo dobra pozycja ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super :) Też czekam na "Arcanus Arctica" od autora... ciekawe, co to takiego ;) Mam nadzieję, że książka okaże się dobra. A wymianę w życiu zrobiłam jedną na LC i jakoś tak... przestałam. Nie mam chyba nerwów do tego ani cierpliwości do wyszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty