Podsumowanie miesiąca- maj


Kończy się maj więc najwyższa pora zrobić podsumowanie miesiąca.
Posiłkowałam się zdjęciem z LC aby zebrać wszystkie okładki przeczytanych książek- z lenistwa nie chciało mi się robić po prostu kolażu ;)




  • liczba przeczytanych książek: 15
  • ilość stron: 4730 (152 strony dziennie)
  • najlepiej ocenione książki: "Bestiariusz Słowiański (5), "Panowie Północy" (5), "Literat" (5)
  • najsłabsza książka miesiąca: "To nie Chicago" (3-)
  • ilość książek, które zajęły moje półki: 18
  • z półki: 8
  • wyzwania:
=> "W prezencie"- 6
=> "Od A do Z"-1
=> "Czytam fantastykę"- 4
=> "Polacy nie gęsi"- 8
=> "Kończę serie wydawnicze"- 3
=> "Z literą w tle"- 2
=> "Pod hasłem"- 1

Podoba mi się miesiąc pod względem książek polskich autorów - aż 8 sztuczek udało mi się poznać, oraz pod względem uszczuplania półek z książkami- również 8 sztuk. 

Również wyzwania bardzo ładnie się prezentują nawet pod takim względem gdy jeden tytuł dopasowywałam pod kilka wyzwań.

Cieszę się również z tego, że w minionym miesiącu trafiałam naprawdę na bardzo dobre książki oceniane 4+ lub 5-.

Nowe książki na moje półki to zazwyczaj wymiany na LC lub książki recenzenckie tylko jeden tytuł kupiłam ;) Pod względem zakupów to czerwiec będzie bardziej owocny.

A jak Wasze podsumowania?

Niezmiennie zapraszam na moje rozdanie- pozostał tylko tydzień na zapisy :)

Komentarze

  1. Piętnaście! Powalająca liczba! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych wyników!:) U mnie niestety dużo słabiej, ale jestem pełna optymizmu na kolejny miesiąc:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i gratuluję wyniku! U mnie o 9 książek mniej. :(

    OdpowiedzUsuń

  4. 15 książek, to świetny wynik. Ja nawet połowy tego nie przeczytałam!!
    Życzę, Ci żebyś w czerwcu osiągnęła jeszcze lepszy wynik czytelniczy:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! 15 książek to mega dużo, ja w tym miesiącu o trzy mnie cyzli 12,.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty