Rozdanie u Kasiulka :)

W związku z rosnącą liczbą obserwatorów oraz wejść na mego bloga, postanowiłam jedno z Was obdarować książką.
W prezencie dla Was mam "Ślady krwi" Jana Polkowskiego.

Zasady:
1. Komentarz pod postem z chęcią przygarnięcia książki + adres mailowy => to ja się będę kontaktować z wygranym :D
2. Podlinkowanie poniższego zdjęcia na swoim blogu.
3. Osób anonimowych niestety nie biorę pod uwagę gdyż mam blokadę tychże komentarzy :(
4. Osoby nie posiadające bloga mogą się również zgłaszać o ile posiadają konto aby pozostawić komentarz, jednak dodatkowo muszę zgłosić taką chęć również mailowo kasiulek17@gmail.com w temacie wiadomości wpisując- Rozdanie u Kasiulka
5. Na komentarze czekam do 8 czerwca- 9 czerwca wylosuję szczęśliwca:D



I jak są chętni ???

Komentarze

  1. Chętnie przygarnę :)


    imaniblogger@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy . :-)
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo chętnie przygarnę.
    Książka bardzo mnie intryguje.
    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycję już mam, więc życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrażam chęć przygarnięcia tej książki ^^
    rozalia1205@gmail.com
    http://oazarozalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nadrabiam braki w polskiej literaturze współczesnej. Polecam Jagielską, Kozłowską, Chutnik i Plebanek. O tym panu nie słyszałam, dlatego musiałam najpierw zerknąć, o czym rzecz. I słusznie mogłam nie znać wcześniej, bo jak się okazuje, to jest literacki debiut. Książki-debiuty lubię. Jednym z lepszych była np. "Madame" A. Libery i "Koń Pana Boga" W. Dichtera. Obie polecam.

    A ta wydaje się obiecująca: "polska książka o zmierzeniu się z polskością". Dobrze rokuje. Dlatego chętnie przyjmę :)

    Pozdrawiam
    zemfiroczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnę:) Zdjęcie podlinkowane:)

    magda.ciukaj@gmail.com

    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie książkę przygarnę :)
    kwiatusia1@gmail.com
    Blog obserwuję jako kwiatusia
    Nie mam bloga, zgłoszenie wysyłam również na maila :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty