Nabytki majowe #2

Jestem zmuszona robić stosiki średnio 2 razy w miesiącu. Nie mogę zrobić jednego głównego, gdyż nie mam za bardzo gdzie trzymać książki i od razu staram się rozstawiać je między półki jak tylko do mnie dotrą.
Tym razem stosik zakupowo- recenzyjny.


1. "Mniej niż nic", Elizabeth Kim- wymiana na LC.
2. "W nadziei na lepsze jutro", Ewa Bauer- od autorki.
3. "Był sobie złodziej", Jacek Skowroński- wymiana na LC.
4. "Dziennik Mai", Isabel Allende- zakup w Biedronce.
Kampanie Richarda Sharpe'a:
"Triumf", "Forteca", "Strzelcy" oraz "Spustoszenie"-  recenzyjne od pani Karoliny z Instytutu Wydawniczego Erica- dziękuję serdecznie.

I co do maja to mam nadzieję, że więcej nic nie wpadnie :P
Nadgięłam trochę wyzwanie "W prezencie" i już pieniążki które zostały odłożone przeznaczyłam na zakup książek ;) Ale pokażę co zakupiłam dopiero w czerwcu. Na szczęście jeszcze trochę literek z wyzwania zostało więc tytuły które mam w planach na bank kupię. Szczerze powiedziawszy to fajne jest to wyzwanie, w końcu pieniążki odłożone na książki przeznaczyłam na książki a że trochę wcześniej (hihihi).

Nadal zapraszam na losowanko "Śladów krwi" => KLIK


Komentarze

  1. Widzę, że ciekawe wrażenia się szykują, zazdraszczam i czekam na recki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tytuły :)
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do świąt jeszcze kawał czasu i trochę literek jeszcze zostało, więc wybaczam ;-)))
    Najważniejsze, że pieniądze odłożone na książki wydałaś na książki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - ważne że pieniążki przeznaczyłam na zakup książek.
      Dziękuję za wyrozumiałość ale to była okazja której nie można przeoczyć. Już pisałam wcześniej, że Twoje wyzwanie jest dla mnie po prostu rewelacyjne- w końcu odłożę kaskę na książki (2 serie do uzupełnienia).

      Usuń
  4. Hm..jakoś nie widzę tu nic w moim klimacie:( ale życzę miłej lektury!
    zapraszam do mnie na konkurs
    http://mieedzykartkami.blogspot.com/2013/05/konkurs.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko powstrzymać się przed książkowymi zakupami;) Jestem ciekawa tej nowej książki Isabel Allende.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej, że za Allende wezmę się jeszcze w czerwcu bo dużo dobrego o tej autorce słyszałam, a i opis z okładki zachęcający i intrygujący.

      Usuń
  6. "W nadziei na lepsze jutro", "Dziennik Mai" z chęcią bym przeczytała.
    Ja również wszelkie odłożone pieniądze wydaję na książki. Dobrze, że to mój jedyny taki kosztowny nałóg:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, zakup książek jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę ani jednego tytułu z tego stosiku, ale życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała 2 razy w miesiącu takie stosy to po roku-dwóch musiała bym na nich spać z braku miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O książkach Bernarda Cornwella słyszę pierwszy raz w życiu, a ich tematyka niezbyt przypada mi do gustu. Jednak muszę przyznać- grzbiety bardzo mi się podobają, wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Bernarda Cornwella długo również nie znałam. Jednak po lekturze "Ostatniego królestwa" polubiłam jego styl pisania oraz to w jaki sposób wplata wątki historyczne do swoich powieści. Takie książki to ja mogę czytać- bo powiem, że za literaturą stricte historyczną nie przepadam- ale Cornwella mogę czytać i czytać.

      Usuń
  11. Życzę przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty