W prezencie :)

W okresie świątecznym mogę już pochwalić się książkami, które sobie sama sprezentowałam.
Chodzi mianowicie o
organizowanym przez  Jjon

Pierwszy stosik już pokazywałam jakiś czas temu i kilka książek mam już za sobą.


Kolejny stos to zakup promocyjny na allegro.



Trzeci i ostatni to pakiety Kasi Michalak



Jjon mam nadzieję, że w 2014 również będziesz organizowała takie wyzwanie z równie ciekawym hasłem :D

Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w nim udział, dzięki temu udało mi się odłożyć trochę złotówek na książki. Oczywiście jest wiele tytułów, które również bym przygarnęła. 
gdyby taki wyzwanie powstało w zbliżającym się roku to bym się bardziej skupiła na książkach z serii, które rozpoczęłam a kolejnych tytułów do tej pory nie mam :)

A jak Wasze wyzwanie w tej kwestii? Co ciekawego trafiło do Was od Mikołaja ;)

Pozdrawiam serdecznie - miłego świętowania :D

Komentarze

  1. Interesujące to wyzwanie! :) A prezenty iście ciekawe. Najlepszy pierwszy stosik. W szczególności trzy części Szeptem i Królestwo łabędzi. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szeptem jeszcze przede mną a "Królestwo Łabędzi" już czytałam.

      Usuń
  2. Świetne stosiki, tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szeptem polecam ;) A Megan Hart chętnie bym czytnęła, bo chciałabym się zapoznać w nadchodzącym roku z literaturą erotyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę serii "Szeptem" - bardzo mnie ona ciekawi. Piękne nabytki, miłego czytania ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się patrzy na takie piękne pakieciki prezencików:))) Jestem ciekawa jak Ci się spodobają sklepiki z niespodzianką Michalak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam - jak już wiele razy wspominałam - uzupełnić w tym roku biblioteczkę o tytuły Kasi Michalak. Dość dobrze mi się udało i brakuje jedynie chyba 3-4 tytułów. W nowym roku mam plan je uzupełnić i kupować nowinki, które będą się pojawiać. Dodatkowo rok 2014 będzie pod hasłem uzupełniania lektur Agnieszki Lingas-Łoniewskiej :D

      Usuń
  6. Cudne stosiki. Czytałam tylko "Szeptem", ale nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz... a tu powyżej wszyscy zachęcają do "Szeptem" ;) No cóż trzeba przekonać się na własnej skórze :D

      Usuń
  7. Książki Pani Kasi są świetne, Pałac tajemnic też mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pałac... " swój czas będzie miał w 2014 roku, a Kasia Michalak to dla mnie książki na jeden dzień - więc pewnie też z nimi się uporam w nadchodzącym roku.

      Usuń
  8. Też uwielbiam sama sobie sprezentować książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja zamiast kupić sobie nowe buty i nawet idąc z takim planem na zakupy, to jednak zawsze się zdarza, że przechodzę obok księgarni i kończy się na książkach :D

      Chociaż najczęściej kupuję z przecen lub od innych osób już przeczytane - nie muszę mieć nowych prosto z wydawnictwa tytułów, chociaż nie powiem uwielbiam zapach druku.

      Usuń
  9. Pierwszy stos od góry nic mi nie mówi. Zupełnie nie znam tych tytułów. Z drugiego stosiku czytałam "Tymczasową" (super lektura!) i "Dziewczyny..." Trzeci stosik jest mi znany, bo posiadam te książeczki, ale jeszcze ich nie czytałam:)
    Kasiu, świetny prezent sobie zafundowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko polecam Ci "Lustro czasu" rewelacyjna pozycja (w tym miesiącu ją recenzowałam). Przy wyborze książek z drugiego stosu kierowałam się polskimi autorami i ocenami na blogach innych - jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam, więc wszystko przede mną.

      A Kasię Michalak po prostu musiałam mieć! Uwielbiam lektury na jeden dzień, od których ciężko się oderwać, a że była okazja zakupić je w ładnych pakietach po dość niskich cenach to czemu nie:D

      Usuń
  10. wow piękny stosik
    zazdroszczę zwłaszcza trylogii "Szeptem" i Michalak i Piegi... i wszystkiego... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda, ze swietne wyzwanie?
    Ja swoej pieniazki ostatecznie wydalam w swoim ulubionym sklepie, czyli na Allegro, gdzie nabylam glownie starocie, ale ktore bardzo mnie ciesza.

    Gratuluje ukonczonego wyzwania i wspanialych zakupow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak!
      Świetna motywacja na odłożenie kilku złotych, które można później wydać z lekkim sercem, a nie od razu grubszą sumkę wyjąć z portfela -całkiem inne uczucie :D

      A jakie starocie sobie kupiłaś na Allegro?
      Jestem bardzo ciekawa.

      Usuń
  12. Kasiu, cudowne stosiki! Bardzo się cieszę, że wyzwanie sprawiło, że zrobiłaś sobie taki cudny prezent :-) No i miło zobaczyć go na zdjęciu :-)
    U mnie na razie nadal pod górkę, ale bardzo bym chciała zrobić drugą edycję wyzwania "W prezencie". Mam nadzieję, że dam radę ;-) Fajny jest ten moment końcowy i zakupy za odkładane pieniądze ;-)
    Pozdrawiam świątecznie i wszystkiego dobrego na cały Nowy Rok Ci życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję, że takie wyzwanie powstało i miałam okazję wziąć w nim udział!
      Zauważyłam, że na blogu rzadko jesteś, ale mam nadzieję, że jednak wszystko się ułoży po Twojej myśli i wrócisz do nas!
      Oczywiście czekam na drugą odsłonę wyzwania. Trzymam kciuki :D

      Usuń
  13. Kochana wspaniałe pozycje, tylko pozazdrościć. U mnie Mikołaj książkowy był na kilka dni przed Gwiazdką, ale też się obłowiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy oblicza pożądania mam za sobą. Czy książka barwy pożądania jest kontynuacją? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam wstęp to raczej nie jest kontynuacja. Jednak nie dam ręki uciąć. Książka póki co leży i czeka.

      Usuń
  15. Ciekawe tytuły. Ja dostałam "Niedźwiadek Polarny", "Rozrywki Mikołajka" i "Przyjaciółki się nie boją". Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty