Przedsmak zła, Alex Kava



Alex Kava
Przedsmak zła
HarperCollins, Warszawa 2018, str. 336
ISBN:978-83-276-3498-6

Przedpremierowych sześć pierwszych rozdziałów niesamowicie rozbudziło we mnie ciekawość, co tez będzie się działo dalej. Na szczęście nie musiałam długo czekać, by o tym się przekonać. Gdy książka do mnie dotarła wzięłam się do czytania.

Maggie O`Dell jako początkująca agentka FBI ma za zadanie stworzyć profil seryjnego mordercy, przez którego giną ludzie. Jednak sama nie jest bezpieczna, gdyż ten zaczyna interesować się nią samą.

Mnóstwo pytań i jeszcze więcej odpowiedzi, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że nic się nie zmieniło pod względem samej fabuły. Kava nadal prowadzi narrację w ten sposób, że ciężko czegokolwiek się domyśleć, cokolwiek sobie ułożyć na tyle aby stworzył nam się przynajmniej zarys postępowania „czarnego charakteru”.

Jeśli znamy twórczość pisarki to wiemy czego się spodziewać po stylu. Książkę czyta się łatwo, szybko i przyjemnie (pomimo podjętego tematu). Są sceny które przerażają swoim przekazem, jednak ja byłam na to przygotowana, bo wiem, że autorka lubi zarówno zaskakiwać jak i budzić strach w czytelniku.

Nie znam niestety wszystkich części o Maggie O`Dell, jednak nie przeszkodziło mi to w poznawaniu życia bohaterki w urywkach. Mam nadzieję, że w niedługim czasie będzie mi dane uzupełnienie braków i poznanie historii profilerki od samego początku.

Moja ocena: 8/10
Za książkę dziękuję wydawnictwu HarperCollins


Komentarze

  1. Podobała mi się, ogólnie bardzo lubię twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka pozycji w domu ,ale nie zabrałam się jeszcze za ani jedną:( muszę to szybko nadrobić, bo wydaje się, że za długo czekały! Pozdrawiam i zapraszam do sienie www.zakladkimadebya.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka dosyć interesująca. Twórczość autorki bardzo przypada mi do gustu..

    Mój blog: magasindeliege.fr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty