Chata, WM. Paul Young - zapowiedź



Już 1 marca premiera międzynarodowego bestsellera Chata w filmowej okładce. Co jakiś czas trafiałam na tytuł tej książki czy to w księgarniach internetowych czy na blogach. Tym razem stwierdziłam, że skoro mam taką możliwość, to sprawdzę w czym tkwi fenomen tego tytułu. 



Podczas rodzinnych wakacji zostaje porwana Missy, najmłodsza córka Mackenziego Allena Phillipsa. Na pustkowiach Oregonu, w opuszczonej chacie, znaleziono ślady wskazujące na to, że ktoś ją brutalnie zamordował. Po czterech latach pogrążony w ogromnym smutku ojciec dostaje tajemniczy list. Wnioskuje, że napisał do niego sam... Bóg. W treści listu było zaproszenie do chaty, gdzie popełniono okropną zbrodnię na Missy. Wbrew rozsądkowi Mack postanawia pojechać do chaty i zmierzyć się ze swoimi największymi koszmarami. Jednakże to, co tam znajduje, na zawsze odmienia jego życie. Spędza w chacie weekend, uczestnicząc w czymś w rodzaju sesji terapeutycznej z Bogiem, nazywającym siebie Tatuśkiem, Jezusem, który pokazuje się pod postacią żydowskiego robotnika, i Sarayu, Azjatką uosabiającą Ducha Świętego. 


Ta niecodzienna książka to piękna historia o tym, jak Bóg przychodzi do nas wtedy, kiedy najbardziej go potrzebujemy. Nigdy nie zostawia nas tam, gdzie nas znajduje, jeśli się przy tym nie upieramy.

Ja jestem zaintrygowana. A Wy? Czytaliście, macie w planach?

Komentarze

  1. Mnie jakoś ta książka za bardzo nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ograniczę się do filmu :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Naiwna, nudna, cukierkowa, hollywoodzka katecheza. Kompletnie nie przemawia do mnie, z trudem zmęczyłam do końca tę bajkę pisaną na haju.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty