Fueled. Napędzani pożądaniem, K. Bromberg



K.Bromberg
Fueled. Napędzani pożądaniem
Seria: Driven
Helion, Gliwice 2015, str. 472
ISBN: 978-83-246-9690-1

Czasem ktoś, kogo uważasz za nieistotnego, okazuje się być tym, który wszystko zmieni.

Tak jak tom pierwszy serii Driven o tym samym tytule rozpędził moje zmysły, tak druga część nie pozwoliła się zatrzymać i moje wszelkie emocje jakie tylko potrafię z siebie wykrzesać pociągnęły lawinę, która nadal zmierza ku mojej zagładzie, ale tej pozytywnej, a rozum mówi nie zatrzymuj się tylko sięgaj po kolejną część.

Fueled zaczyna się dokładnie w tym samym momencie, w którym skończył się Driven.  Tym razem fabułę poznajemy z perspektywy obydwu bohaterów, jednak jest ona bardziej skoncentrowana na Coltonie, to o nim właśnie, o jego przeszłości dowiemy się więcej.  Czy będzie to pozytywna historia, czy tajemnice przeszłości pozwolą Rylee zrozumieć jego postępowanie, czy w końcu kobieta pomimo wszystko o niego zawalczy?

-Pamiętaj, co ci zawsze powtarzałam: nie angażuj się w zatrzymanie kogoś, kto nie przejąłby się, gdyby cię stracił.

Znając zakończenie poprzedniej części spodziewałam się całkiem innego początku w Fueled, jednak autorka mnie mocno zaskoczyła i poprowadziła fabułę w całkiem odmiennym kierunku. I tak jak w pierwszej części fabuła była dość szybka i przewrotna, tak tu autorka przyspieszyła jeszcze bardziej. Książkę czyta się tak samo szybko jak mknie sama fabuła, która jest tak interesująca, pełna zwrotów akcji, niesamowitych opisów i nie raz zabawnych dialogów, że gdy tylko przewróciłam ostatnią stronę ponownie poczułam rozczarowanie (jak to było przy pierwszej części), że to już koniec… na szczęście trzecia część już czeka.

Moja ocena: 9/10

Za książkę dziękuję wydawnictwu Helion

Komentarze

  1. Może polecę siostrze tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei nie znam jeszcze tej serii, ale niebawem będę posiadaczką piątego, szóstego i siódmego tomu - mam nadzieję, że mimo wszystko nie pogubię się, a każdą z tych historii można czytać niezależnie od siebie. Oby! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serii, ale muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy tomy są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanowią się nad tym i wcześniejszymi tytułami z tej trylogii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty