Smocza krew. Wybraniec Magdalena Marków [data premiery i mój patronat]

Pod koniec 2014 roku miałam okazje zapoznać się z książką Magdaleny Marków Smoczakrew. Wybraniec, dokładnie rok później poznałam drugą część pt. NowySprzymierzeniec. A dziś mam dla Was niesamowitą informację, otóż znamy już przewidywaną datę premiery Smoczej krwi. Wybrańca w wersji papierowej
30 lipiec 2016




To będzie niesamowita cegiełka, gdy książka liczy 500 stron, tylko co z tego skoro czyta się ją niesamowicie szybko J

Póki co książka dostępna będzie jedynie na stronie wydawnictwa Pearlic.

Już wiadomo, że książka oprócz zamieszczonej tam mapy, która pomaga w poruszaniu się po historii, będzie ilustrowana przez samą autorkę, a wspomniana wcześniej mapa będzie dostępna w formie plakatu.

A to mały fragment tego co napisałam o Smoczej krwi

Jestem zachwycona tym debiutem literackim, piórem autorki, dawkowaniem emocji, realizmem przekazu. Magdalena Marków stworzyła niesamowitą historię, pomimo, że w gatunku fantasy to jednak z nad wyraz realistycznymi opisami. Na kartach książki mnóstwo niesamowitych istot, m.in. jednorożców, które w tym wypadku nie są grzecznymi konikami, jak to było ukazywane w innych opowieściach, te istoty są złe do szpiku kości, również elfy nie grzeszą dobrocią.


I ostatnia informacja, dla mnie najważniejsza, książka objęta jest moim patronatem.

Już nie mogę sie doczekać aż książka do mnie trafi :)

Znacie tę historię, jeśli nie to mam nadzieję, że moja opinia Was zainteresowała.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty