Podniebny lot, R.K. Lilley




R.K. Lilley
Podniebny lot
Seria: W przestworzach
Helion, Gliwice 2016, str. 317
ISBN: 978-83-283-2130-4

Bianca jest stewardessą w pierwszej klasie luksusowych linii lotniczych. Swoją urodą przyćmiewa inne koleżanki, jednak zakusy bogatych klientów nie robią na niej wrażenia. Swoją pracę traktuje bardzo poważnie, a wszelkie podrywy zbywa uprzejmym uśmiechem. Jednak jeden z pasażerów robi na niej piorunujące wrażenie – James Cavendish. To zainteresowanie jest obopólne, Bianca nie potrafi zrozumieć dlaczego reaguje w ten a nie inny sposób na Jamesa. Cavendish jest tym, który lubi podporządkowywać sobie kobiety w łóżku.  Jak potoczą się ich losy, czy Bianca ulegnie mężczyźnie, czy podda się jego zachciankom?

Podniebny lot to dość ciekawa i wciągająca lektura. Pomimo, że sporo tu nawiązań do 50 twarzy Grey`a, to jednak nie przeszkadzało mi w poznawaniu przedstawionej historii. Za wielki plus dla autorki przyznaję wprowadzenie wątku pobocznego, a mianowicie przedstawienie historii z dzieciństwa zarówno Bianki jak i Jamesa, które wiele wnoszą w fabułę. Szkoda tylko, że autorka mocniej nie pociągnęła tego wątku, mam nadzieję, że poznamy więcej szczegółów w kolejnej części serii.

Na rynku wydawniczym ponownie zauważam wysyp literatury erotycznej tym razem zahaczającej o zagadnienie BDSM, co nie każdemu może się spodobać. Jednak z Podniebnym lotem spędziłam dość ciekawie czas i nie żałuję lektury, a z niecierpliwością czekam na kontynuację.

R.K. Lilley jest autorką wielu powieści. Mieszka w Teksasie wraz z mężem i dwójką synów. W swoim życiu wykonywała wiele zawodów: była stewardessą w pierwszej klasie linii lotniczych, ale pracowała też w stajni. Jej zdaniem jednak najcięższą pracą jest wychowywanie dzieci. R.K. Lilley uwielbia książki, podróże, malowanie i japońskie kreskówki. Obecnie pracuje nad kolejną powieścią.

Moja ocena: 7/10

Za książkę dziękuję wydawnictwu Helion.


Komentarze

  1. Słyszałam, że ta książka to niestety ''sam seks, żadnej fabuły''. Trochę obawiam się, że to będzie gniot niczym ''Piękny drań'', ale mimo wszystko mam ją w planach. Najwyżej nie sięgnę po kontynuację - no chyba że jednak mi się spodoba ;D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa, jak zareaguję na tę pozycję, choć przyznaję, że przy takich książkach nastawiam się raczej na dość schematyczną fabułę, której celem jest jedynie czytelnicza przyjemność. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespecjalnie mnie interesuje ta książka. Na razie nie skuszę się na jej lekturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również odpuszczę. Nie moje literackie rejony.

      Usuń
  4. A ja na pewno ją przeczytam. Lubię takie klimaty od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety książka zdecydowanie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam co nieco o niej i jakoś tak specjalnie to mnie do niej nie ciągnie. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czasami sięgnąć po literaturę erotyczną, a wątek BDSM intryguje mnie, więc na pewno przeczytam "Podniebny lot". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio ma już dosyć tego typu książek, więc sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty