Piękny nieznajomy, Christina Lauren



Christina Lauren
Piękny nieznajomy
Zysk i S-ka, Poznań 2015, str. 364
ISBN: 978-83-7785-695-6

Gdy rozpoczęłam po dłuższym okresie siedzenia w domu pracę, to niestety wolnego czasu pozostało mniej. Wcześniej sięgając po książki często sugerowałam się opiniami innych osób, z którymi mam podobny gust literacki i właśnie takie książki wybierałam. Po tym jak rozpoczęłam pracę po książki zaczęłam sięgać bardziej spontanicznie kierując się opiniami znalezionymi na portalach czy blogach. Podobnie było z książką duetu autorskiego Christiny Hobbs i Lauren Billings Piękny nieznajomy. Gdybym wcześniej wiedziała, o czym jest ta książka, że jest to erotyk pewnie ominęłabym ją szerokim łukiem, gdyż erotyków mam już lekki przesyt. Stało się jak się stało i książka do mnie trafiła, więc pozostało mi oddać się lekturze.

Sara Dillon musi zacząć wszystko od nowa. Powodem tego jest zdrada przez narzeczonego, która na tyle boleśnie odbija się na jej psychice, że dziewczyna postanawia przenieść się do Nowego Jorku, poznać nowe towarzystwo i miejsca, aby jak najmniej jej o tym cierpieniu przypominało. Jednak los bywa przewrotny i to, o czym marzyła dziewczyna (spokój, ustabilizowanie) przeistoczy się w namiętność i burzę uczuć. Sara jedzie do przyjaciółki Chloe i pierwszy ich wieczór spędzają na gorącej imprezie, na której dziewczyna poznaje Maxa Stellę – wydaje się, że mężczyznę idealnego w każdym calu i pod każdym względem.

Sara z Maxem poznają się przez przypadek. Dla mężczyzny przygodny seks nie jest niczym nowym, jednak to, co go spotka przy Sarze całkowicie odmieni jego postrzeganie na tę kwestię. Wszystko wydawałoby się, że jest w porządku, jednak pożądanie, jakie będzie otaczać bohaterów, nie będzie występowało tylko w zamkniętych czterech ścianach, a często w miejscach publicznych nie adekwatnych do danej sytuacji.

Christina Lauren (Christina Hobbs, Lauren Billings) to duet autorski z USA. Obie panie rozpoczynały karierę pisarską na portalach publikujących fanfiction inspirowane serią "Zmierzch". Dziś autorki wyszły poza świat pisarstwa online, stając się jednymi z popularniejszych twórczyń literatury gatunku Young Fiction oraz Adult Fiction. Piszą głównie romanse obyczajowe.

Jak napisałam wcześniej, dość długo unikałam literatury erotycznej i nawet nie tyle, co wzbraniałam się przed nią, co po prostu nie miałam na nią ochoty. Tak Pięknego nieznajomego czytało mi się dość przyjemnie. Nie zabrakło akcji i szybkiego tempa, tu nic nie dzieje się na pół gwizdka. Gdzie opis jest wyważony tam jest, natomiast, jeśli ma być celnie i ostro to tego również nie zabraknie, w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Autorki wiedzą, o czym piszą i nie ukrywają, nie zawoalowują znaczeń, wszystko mamy podane jak na tacy – skoro piszą o seksie, to my czytelnicy o seksie w dosłownym tego znaczeniu przeczytamy i nie raz pojawią się wypieki na twarzy.
Piękny nieznajomy to lektura na jeden wieczór – tak było w moim przypadku. Gdy się dowiedziałam, że to erotyk – pomyślałam sobie – o nie, będę czytać to tygodniami, a tu proszę, jaka niespodzianka. Fabuła książki pędzi już od pierwszych stron i nie zatrzymuje się do samego końca, tu nie ma czasu na odpoczynek. Non stop coś się dzieje, bohaterzy na każdym kroku siebie poznają. Pomimo ich trudnej przeszłości muszą budować przyszłość na tyle „w ukryciu”, aby jak najmniej osób o tym wiedziało. Czy im się to uda, skoro połączył ich niesamowicie namiętny seks? Przekonajcie się o tym sami sięgając po Pięknego nieznajomego.

Moja ocena: 8/10

Za książkę dziękuję portalowi Sztukater.

Komentarze

  1. Seria jest dość przyjemna ;) Kolejne części są równie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecę siostrze, bo ona bardziej gustuje w tego typu literaturze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypuszczam, że mnie też tę książkę czytałoby się całkiem przyjemnie. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę wbrew sobie, ale spróbuję przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślę nad lekturę tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością poznałabym tę historię. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty