Książka bez sensu 2 [zapowiedź]

Do tej pory nie zwracałam uwagi na tego typu lektury. Nie interesowały mnie nawet osławione w ostatnim czasie kolorowanki (które tak naprawdę podobają mi się, jednak to nie moja bajka). Już nie do pomyślenia było dla mnie sięgnięcie po książkę, którą według zaleceń autora miałam za chwilę zniszczyć. Jednak ten tytuł o dziwo mnie zainteresował, już nawet sam jej tytuł przykuwa wzrok i zastanawia o czym ona może być. 


Alfie Deyes powraca z nową książką! Jest bogatsza, lepsza i – co najważniejsze – jeszcze bardziej bez sensu! Książka bez sensu 2 aż pęka w szwach od wyzwań oraz zwariowanych gier i zabaw. Znajdziecie w niej to, co lubicie w Alfiem najbardziej – jego odleciane poczucie humoru, którym ubarwia filmiki na swoim youtube’owym kanale Pointless Blog (ponad 5 milionów subów!). Książka bez sensu 2 nie pozwoli się wam nudzić – dzięki niej spędzicie kreatywnie czas, robiąc rzeczy o niespotykanie wysokim poziomie bezsensowności!
Alfie Deyes – słynny brytyjski vloger o absurdalnym poczuciu humoru, znany z kanału YouTube Pointless Blog. W życiu prywatnym chłopak Zoe Sugg (Zoelli). Autor trzech książek: bestsellerowych Książek bez sensu (dwie części) oraz ilustrowanej autobiografii The Scrapbook of My Life.


Książka na rynku wydawniczym ukaże się już 14 września.



Jesteście zainteresowani tą pozycją? Bo ja bardzo. 

Komentarze

  1. Nie jestem przekonana do tego typu książek... A już kompletnie nie rozumiem szału na kupowanie książki, którą za chwilę będę niszczyć. Może kiedyś się przekonam... ;)

    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO właśnie ja też nie, ale w tym przypadku chcę sie przekonać o tym szale na tego typu lektury ;)

      Usuń
  2. Nie dla mnie :( Nie przepadam za tego typu publikacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za bardzo interesuje mnie tego typu publikacja, więc sobie ją odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie lubię takich książek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty