Stosik elektroniczny :)

„Dodatkowy” dzień miesiąca, ja mam wolne, więc jak sobie założyłam jakiś czas temu – nadrabiam zaległości. Kilka zaległych recenzji już napisanych i zaplanowanych, kilka tytułów w trakcie opisu, a część w „lekturze”.

Dziś postanowiłam pokazać Wam (bo pewnie jak ja lubicie stosiki), co przybyło do mnie na czytnik. Są to tytuły, które mam już od jakiegoś czasu i kilka z nich już jest dawno przeczytanych, tylko wiadomo trzeba się zmobilizować, aby kilka słów o każdej historii napisać.

Pewnie za jakiś czas wrzucę również stosik papierowy. 




Czytaliście którąś z tych książek, cos szczególnie polecacie?
A już jutro kolejna recenzja J

Komentarze

  1. Mam u siebie "Nie tacy oni straszni", "Krocząc w ciemności" i "Wszystko czego wam nie powiedziałam", również w wydaniu elektronicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie czytałam żadnej z tych książek i właściwie nie wiem czy przeczytam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądałam tylko do "Krótkiej książki o miłości" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam połowę tego co Ty również na czytniku i powoli je czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko "Dar morza" i "Szlachetne pobudki", teraz czytam rozmowę z Ewą Berbeką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zestawienie - stosik elektroniczny. Oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta okładka "Krocząc w ciemności" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałabym spory problem z decyzją od której książki zacząć :) Udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie patrz w tamtą stronę, Dar morza i Chcę Cię usłyszeć mnie ciekawią. Żadnej nie czytałam, więc czekam na Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty