Najnowsza zapowiedź wydawnictwa Feeria young!

Obok tej książki nie można przejść obojętnie!
Nadchodzi Plaga samobójców



Premiera 23/09/2015


Nastolatki masowo popełniają samobójstwa. W niektórych szkołach władze wprowadzają
więc pilotażowy program przeciwdziałania tej epidemii. Wszelkie objawy depresji są
skrupulatnie notowane, a ci, którzy się załamują, są poddawani leczeniu w odizolowanych
klinikach. Leczenie wydaje się skuteczne, ale każdy, kto brał udział w programie, wraca do
zwykłego życia kompletnie pozbawiony wspomnień.
Rodzice Sloane stracili już jedno dziecko i są gotowi na wszystko, by tylko ją uratować.
Dziewczyna tłumi więc swoje prawdziwe uczucia. Jedyną osobą, przy której czuje się
swobodnie, jest James, jej chłopak. Obiecał jej, że ich dwojgu nic się nie stanie, a Sloane jest
pewna, że ich miłość przetrwa wszystko. Lecz z tygodnia na tydzień oboje stają się coraz
słabsi. Coraz trudniej im zachowywać twarz, bo dopada ich depresja. A później Program.
Mroczna, dystopijna powieść z romansem w tle.


Książkę można już zamówić w przedsprzedaży na stronie Empik.com

Komentarze

  1. Brzmi podobnie jak "Delirium" Lauren Oliver, choć tam plagą była miłość i to ją zwalczano masowo :)
    Bardzo dawno nie odwiedzałam Twojego bloga, a wszystko za sprawą ograniczeń sprzętowych, które mam nadzieję już niedługo rozwiązać... W każdym razie, bardzo podobają mi się zmiany, które dzisiaj zastałam :) Jest ładnie, przejrzyście i jakoś tak świeżo :) :) Sama planuję przebudowę swojego bloga, ale nie ruszę dopóki nie wymienię komputera...

    OdpowiedzUsuń
  2. Od wczoraj często napotykam się na tę książkę. Poczekam na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj ja dystopii nie lubię, to po Mrocznych umysłach:( Zbyt smutne:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem niezwykle ciekawa tej książki. Zdecydowanie muszę ją zdobyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie musi do mnie trafić. Jestem ciekawa świeżego spojrzenia na leczenie depresji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tej książki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty