Kroniki Tempusu - zapowiedź wydawnictwa Dreams :)



K.A.S. Quinn, a właściwie Kimberly Quinn to amerykańska dziennikarka, wydawca „Spectatora”. Pisała do takiej gazety, jak „The Times”. Razem z mężem, Stephenem Quinnem dyrektorem wydawniczym „Vogue’a” i dwójką dzieci mieszka w Londynie. Wieczorem, po zgaszeniu światła, lubi czytać przy latarce książki dla dzieci.

Pierwsza część serii Kroniki Tempusu pt. „Królowa musi umrzeć”, wydana w 2011 r. przez Dreams Wydawnictwo, cieszyła się ogromnym powodzeniem.







W XXI wieku, w Nowym Jorku, w całkiem zwyczajny dzień Katie towarzyszą niecodzienne spotkania. Najpierw ukazuje jej się dziewczyna z długimi rudymi włosami, jakby z innej epoki, potem blady mężczyzna w czarnym cylindrze. Na koniec otrzymuje tajemniczą notatkę, która w zagadkowy sposób wysyła ją w przeszłość…
 Zwykła dziewczyna – niezwykła przygoda w czasie.
 W kolejnej części przygód Kate powraca do XIX-wiecznego Londynu, gdzie panuje królowa Wiktoria, a Anglia stoi na skraju wojny z Rosją. W tle tych wydarzeń szykuje się kluczowa bitwa, która może zmienić losy świata. Czy wezwanie Kate było właściwym posunięciem i przyczyni się do zwycięstwa?
 Czas nie jest dobrym sprzymierzeńcem, umyka z każdą chwilą...







Premiera: 20 marca 2015 r.

Komentarze

  1. Nie moje klimaty, ale wierzę, że książka może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na książkę się nie skuszę, ale popraw sobie w tytule posta wydawnictwa zamiast : wyawnictwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz głośniej o tej książce, jestem jej naprawdę ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam pierwszego tomu, ale pomyślę nad tą serią.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja muszę wreszcie zgarnąć pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tych książkach nigdy wcześniej, poczekam więc na recenzje 2 tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie ta książka mnie zainteresowała ;) ale wyczuwam, że mogę się rozczarować tak jak z Mechaniczną serią Cassandry Clare, widzę podobieństwo. Zobaczymy, co powiedzą recenzenci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie. Poza tym mam dużo innych książek do przeczytania, które czekają już długo i, no cóż, należy im się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, ale poczekam na recenzję - mam nadzieję, że pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty