Zmiany kosmetyczne na blogu i podsumowanie miesiąca - czerwiec w liczbach

Jakiś czas temu zapragnęłam rozwijane menu na blogu. Zrobiłam, a i owszem, jednak nie do końca potrafię poruszać się w html (no dobra wcale nie potrafię!) i nie podobało mi się to co zrobiłam. Trochę trwało zanim przysiadłam w końcu, aby spróbować to poprawić.
Pomocną dłoń wyciągnęła do mnie Marta.
Mail do niej: jak to się robi? 
Dość szybka odpowiedź i przysiadłam do próbnego bloga z takim samym szablonem. Kombinowałam, przestawiałam, wstawiałam... UDAŁO SIĘ!!!
Jednak jak już przerzuciłam cały... yyyyy.... szablon?! (jak to nazwać?) do bloga Z książką w dłoni, to niestety okazało się, że ta rozwijana lista rozsypała mi się i zamiast być w poziomie, była w pionie.
Pozostało zmienić szablon, pokombinowałam i jest :)
Kilka dni później przysiadłam ponownie, aby porobić porządki w etykietach. Można już szukać interesujących Was tytułów według gatunków (mam nadzieję, że błędów nie ma). Powstała również stała i dobrze widoczna zakładka książek, które mam na wymianę, a która bezpośrednio kieruje Was na odpowiednią półkę na LC. Półka ta jest sukcesywnie uzupełniania. Wczoraj przejrzałam swoje półki i dorzuciłam kilka nowych tytułów, z którymi mogę bez uronienia łezki się rozstać :) Więc jeśli macie ochotę to zapraszam do zaglądania, może coś Was zainteresuje?

Marto dziękuję Ci jeszcze raz bardzo serdecznie!!! W końcu moje zakładki mają odpowiednie miejsce, wszystko jest tak jak sobie wymarzyłam :)

Przejdźmy do podsumowania


A jak prezentuje się Wasz miesiąc?

Nie robię planów na lipiec, gdyż sporo, całkiem niedawno przyszło książek recenzenckich nad którymi planuję się skupić (stos oczywiście będzie za jakiś czas)

Czekam teraz na sugestie z wyzwań i będę podbierać do nich tytuły :)

Komentarze

  1. A u mnie w czerwcu 3 książki :) Ale nie nastawiam się ostatnio na czytanie... były kiedyś miesiące, w których czytałam książkę dziennie - raczej już nie wrócą, tyle rzeczy się dzieje wokół, że wolałabym skupić się na nich, a nie tylko na czytaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu najważniejsze, że nie jesteśmy statystycznymi Polakami :)

      Usuń
  2. U mnie w czerwcu krucho ale w końcu studenckie wakacje. Mam zamiar dużo czytać zobaczymy co z tego wyjdzie . Zmiany na blogu jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten miesiąc miałam ciężki - sesja i obrona na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Kasiu!! U mnie 7 książek przeczytanych w czerwcu. Jak na mnie to nieźle, ale i tak chciałaby więcej... Fajnie, że są osoby takie jak Marta, które w razie potrzeby pomogą. Cieszę się, że udało Ci się wszystko zrobić, tak jak sobie zaplanowałaś. Ja również nie umiem poruszać się w html.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam te porządki zrobić bo źle się z tym bałaganem czułam. Teraz w końcu przynajmniej po części wiem co i jak :)

      Aguś 7 to też dobrze. Ja się bałam, że nie dam rady ze względu na to, że podganiałam portret Oliwki po zależało mi na jego skończeniu. I sama się dziwię, że udało mi się tyle książek przeczytać.

      Usuń
  5. Ja w czerwcu przeczytałam naprawdę sporo, ale głównie literatury dziecięcej. teraz jednak przeplatam to sobie literaturą obyczajową i kryminałami. Gratuluję.
    Napisałam na emaila w sprawie wymiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno bo ty jesteś znana z lit. dziecięcej ;) Odpisałam na maila :)

      Usuń
  6. Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę rozwijanego menu. Czy masz jakąś instrukcję jak to się robi? Chciałabym bardzo zrobić sobie taki bajer, ale nie wiem jak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moje podsumowanie zapraszam w poniedziałek :)
    U Ciebie jak zawsze świetnie wyniki i jestem pewna, że Ci nie dorówna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wyniki, gratuluję .

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie jest :) Podsumowanie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. 7 książek do wyzwania! Super. :)

    A taka rozwijana lista i mnie się marzy. Trudne to jest do zrobienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wysłałam do ciebie maila :)

      No szaleję z wyzwaniem, bo i częściej sięgam po polską literaturę :)

      Usuń
  11. Piękny wynik. U mnie w czerwcu tak sobie,bo miałam dużo wyjazdów i brakowało mi czasu na czytanie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle Twój wynik jest imponujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety każda zmiana na blogu wymaga masy cierpliwości, bo co jest proste w teorii, nigdy nie wychodzi w praktyce ;) upartość wyszła jednak na plus i idę zerknąć co masz na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upór to moje drugie imię ;)

      Też początkowo myślałam: co w tym trudnego, ale trzeba wiedzieć gdzie co wstawić aby błędu nie pokazało ;) Na szczęście poradziłam sobie ;)

      Usuń
  14. U mnie w czerwcu cienko, ale pewnie dlatego, że całe to zamieszanie z zakończeniem roku. Teraz, w wakacje zapewne nadrobię zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie, takie obrazowe :) Imponujący wynik. Ja również nie narzekam na swój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I oby więcej takich dobrych statystyk! :))
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wyniki, podoba mi się ta Twoja rozwijana lista :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i jesteś moim informatycznym guru, bo ja takich cudów robić nie potrafię :) Cud, że dałam radę swój szablon wstawić :D

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Imponujący wynik :) oby lipiec również dopisał :)
    Fajne to menu rozwijane, jestem pod wrażeniem, że sama sobie z tym poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za "uwielbienie" nad listą dziękuję, ale nie uważam się za guru. Jak powiedziałam, dużo pomogła mi Marta i to dzięki niej mam teraz to co mam :D

    Ale jakbyś kto również podobną pragnął to służę pomocą w zrobieniu takiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się Kasiu, że się udało i wygląda bombowo;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym chciała takie rozwijane, szczególnie, że robi się ciasno. Ale jestem noga i nie wiem, czy bym coś nie pomieszała i nie daj boże jeszcze coś usunęła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty