Kwiecień w liczbach :)

Nie wiem jak, ale znowu koniec miesiąca;) 

Gdzieś kiedyś słyszałam, że czym jesteśmy starsi to i czas szybciej ucieka - możliwe, że to prawda. Nie mam pojęcia gdzie mi umknęły 2 tygodnie miesiąca ;)
Nie będę za wiele przedłużać i się szczególnie rozpisywać.
Przedstawiam Kwiecień  liczbach. mam wrażenie (jeśli dobrze pójdzie), że wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu ukończę już w maju. Do 170 cm naprawdę niewiele pozostało.



A jak u Was minął miesiąc? Co planujecie czytać w weekend majowy?

Komentarze

  1. Weekend i to długi bez książki? Nie ma takiej opcji :)))) Kwiecień miałaś rewelacyjny. Życzę podobnego zestawu na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kwiecień to czytelnicza masakra oby maj był lepszy, Zamierzam czytać " Bezpiecznie jak w domu".

    OdpowiedzUsuń
  3. Na majówkę planuję "Kochanice króla" Gregory, zobaczymy, co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci poszło. Ja chyba w weekend majowy skuszę się na Zieleń szmaragdu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę, że poszalałaś w kwietniu, wspaniały wynik:P Jak wspomniałam w swoim podsumowaniu, kwiecień minął mi pod znakiem zniechęcenia zarówno do czytania jak i blogowania... Liczę, że maj będzie bardziej interesujący:) A na początek wybrałam "Śmierć w Amazonii" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tak wielu książek na półce, u mnie ta liczba stanęła na 120 i nie rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne wyniki! :) I jak dużo przybyło książek na półce! Ja też sporo przeczytałam w kwietniu, ale większość to były krótsze i lekkie pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne liczby :) A ja czytam "Przegląd Końca Świata: Feed" Miry Grant :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze widzę - przybyło Ci w tym miesiącu 39 książek? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wyniki!! Gratuluję!:) U mnie kwiecień straszny pod względem książkowym, ale mam nadzieję, że w majówkę to nadrobię.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, i tak wydaje mi się, że masz dłuższą dobę niż ja. 16 książek? Ja mam połowę :)
    Naprawdę gratuluję i serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujący wynik : ) Ja będę czytała ,,Trzepot skrzydeł" ,,Sto dni po ślubie" i ,,W pogoni za rozumem" ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku! :)
    Dla mnie podobnie jak i marzec, kwiecień okazał się trudnym miesiącem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre statystyki. Oby tak dalej. Ja również nie narzekam, bo kwiecień miałam wyjątkowo udany.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty