Stosisko :D i mała obietnica ;)

Ostatnie promocje bardzo uszczupliły mój portfel. Największa -25% w Matrasie, kolejne na allegro oraz na FB. Kilka książek pożyczonych kilka od wydawnictw recenzyjnych.


1. "Pomóc Jani"- promocja w Matrasie
2. "Słodki świat Julii"- j.w.
3. "Córka Wikingów" 2- j.w.
4. "Córka Wikingów" 3- j.w.
5. "Dziennik dla Jordana"- j.w.
6. "Ślady małych stóp na piasku"- j.w.
7. "A jednak... strzelę!"- j.w.
8. "Rosyjska konkubina"- j.w.
9. "Dziewczynka, która za bardzo lubiła zapałki"- j.w.
10. "Jak przeciwstawić się złu"- od wydawnictwa M
11. "Rozmowy bez retuszu"- j.w.
12. "Strefa cienia"- pożyczona od szwagierki [recenzja]
13. "Portier  nosi garnitur od Gabbany"- pożyczona od szwagierki


Po prawej:
14. "Zapomnij o śmierci, mamo!" - promocyjny zakup
15. "Lato w Savannah"- j.w.
16. "Drugie życie Bree Tanner"- j.w.
17. "Amore 14"- j.w.
18. "Jeszcze jeden dzień"- j.w.
19."Żona piekarza"- j.w.
20. "Ostrożnie z marzeniami"- j.w.
21. "Małe trzęsienia ziemi"- j.w.
22. "Gdzie jesteś Leno?"- j.w.

Po lewej:
23. "Dziewczyna, która zniknęła"- promocyjny zakup
24. "Bezdomna"- zakup w Biedronce
25. "Dziewczyna ze śniegiem we włosach"- wygrana na blogu
26. "Piąta Aleja"- od szwagierki
27. "Latarnik"- od wydawnictwa Czarna Owca
28. "Fabrykantka Aniołków"- j.w.

Wydawnictwom dziękuję za egzemplarze recenzenckie i zaufanie.

Zaszalałam trochę z tymi zakupami, ale książka o jedzenie nie prosi a jeszcze promocje na tytuły za którymi oglądam się od jakiegoś czasu. Jeszcze kilka tytułów do mnie przyjdzie, m.in. promocja w Merlinie na najnowszą książkę Kasi Michalak :D

Składam sobie taką mała obietnicę: do grudnia postaram się -hihihi- już nie robić tak dużych zakupów, gdyż zbieram sukcesywnie pieniążki na książki z wyzwania "W prezencie"  a chcę skompletować sobie 2 serie, a książki trochę kosztują, bo to cegiełki niewielkie są- można powiedzieć że na jedną serię nazbierałam :)

Czytaliście coś, szczególnie coś polecacie?

Komentarze

  1. Nic z powyższych nie czytałam. No poszalałaś, ale przynajmniej masz zapas na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Kasiu zaszalałaś!! Żadnej z książek nie czytałam, a w domku mam "Bezdomną", "Rozmowy bez retuszu" i książki Lackberg:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosisko wspaniałe :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pozycje :) Zazdroszczę- prawie wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIc nie czytałam. Miłych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa, ja chcę kilka książek z Twojego stosiku, zwłaszcza "Pomóc Jani", "Dziennik dla Jordana", "Ślady małych stóp", "Dziewczynka, która za bardzo...", "Bezdomną" i obie powieści Lackberg... Buuu, jaki cudny stos!! A do tego widzę cztery książki, które kupiłaś ode mnie! :) Nie wiedziałam, że Ty to Ty! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach jaki ten świat mały :p Ja też nie wiedziałam..... a jeszcze chcesz mnie zwodzić na pokuszenie innymi tytułami ;)

      Usuń
    2. Sylwia jak chcesz dziewczynkę to możemy się wymienić na coś nie za grubego bo to zaledwie jakieś 160 stron. Ja ją już przeczytałam i niedługo coś o niej skrobnę :D

      Usuń
    3. Nie podobała Ci się, więc ni chcę ryzykować. :P

      Usuń
  7. Do grudnia, hm, ambitnie, ja już wiem, że nie wytrzymam i we wrześniu znów większe zakupy;)
    Z pierwszego stosiku polecam te dwa maleństwa ze Znaku, "Pomóc Jani" wzbudza ogromne emocje. Z drugiego "Małe trzęsienia ziemi" są całkiem przyjemne. "Bezdomną" według mnie warto przeczytać, nawet jeśli budzi kontrowersje. I zazdroszczę książki pani Opiat-Bojarskiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do grudnia... a okazało się że będę miała wolną kasę jeszcze we wrześniu a kusi mnie kupienie pierwszych części C. Lackberg aby uzupełnić serię- a interesujące mnie tytuły są w bardzo okazyjnej cenie :/

      Usuń
  8. Aaaaaaaaaaaaa ale bym Ci podkradła drugi stosik i połowę pierwszego!
    Mam tylko "Bezdomną", "Słodki świat Julii", "Pomóc Jani" i pożyczoną "Strefę cienia".
    "Słodki świat Julii" trochę mnie zawiódł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co do Słodkiego świata Julii to czytałam różne opinie- zobaczymy czy mi się spodoba :)

      Usuń
  9. Faktycznie prawdziwe stosisko, i do tego takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, dużo czytałam pozytywnych recenzji o książkach: ,,Jak przeciwstawiać się złu?" oraz ,,Żona piekarza", dlatego chciałabym poznać Twoje zdanie na ich temat:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie spotkałam nigdzie opinii na temat książki "Jak przeciwstawić się złu?" chyba muszę poszukać przez wujka google. Ale sięgnęłam po nią bo ten temat bardzo mnie interesuje.

      Usuń
  11. Nie kojarzę żadnej z tych książek, ale tak czy inaczej życzę przyjemnej lektury :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Promocje zrobiły swoje widzę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Córkę wikingów" kiedyś czytałam i bardzo mi się podobała. No i "Żona piekarza" też fajna. ;)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, promocja w Matrasie pewnie zgubiła nas wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. "Pomóc Jani" czytałam -- to ksiązka z serii tych "ciężkich"

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego i nic nie znam - niestety.
    Ja już nie kupuję tak jak to było wcześniej.
    W Matrasie dałam się namówić na jedna pozycję, gdyż dzięki recenzji tam umieszczonej miałam upust 30 %. Ale stosik do pokazania też mam - zdobyty w różny sposób byle nie za pieniądze..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty