Podsumowanie miesiąca- sierpień :)



liczba przeczytanych książek: 11
ilość stron: 3948 (średnio dziennie 127)
najlepiej ocenione książki: "Skald. Karmiciel kruków"- 5!/5 | 
"Uśpienie", "Ścieżki Avenidów", "Alibi na szczęście", "Krok do szczęścia"- 5/5
najsłabsza książka miesiąca:  "Dziewczynka, która za bardzo lubiła zapałki"- 2/5
ilość książek które zajęły moje półki: 26
z półki: 3

Wyzwania:

"Pod hasłem"- 3
"Z literą w tle"- 1
"Od A do Z"- 1
"Czytam fantastykę"- 2
"W prezencie" (czytaj to się opłaca)- 2
"Polacy nie gęsi"- 8
"Kończę serie wydawnicze"- 4

Bardzo ładnie wyszło wyzwanie "Polacy nie gęsi" aż 8/11 przeczytanych w miesiącu. Co oznacza, że polscy autorzy naprawdę piszą dobrze o czym świadczą moje oceny dość wysokie.
"Z półki" sukcesywnie ubywa książek.. tylko, że w zamian wchodzi jeszcze więcej ;)
Trzymam normę w ilości czytanych książek- średnio 10 miesięcznie ;) I zauważyłam prawidłowość z końcem miesiąca przychodzi mi boom na czytanie, natomiast recenzowanie to już gorzej- później muszę nadganiać ;)

Obecnie na tapecie 3 lektury, ale one już na wrzesień przejdą, tak samo z nowymi nabytkami, które do mnie powoli zmierzają- część jest, część w trakcie wysyłki. I na nic moje postanowienie! Chociaż zakupów mnie książkowych niż w poprzednim stosie ;)

Zostałam nominowana do kilku zabaw, ale o tym może jutro.

A jak Wasze podsumowania?

Komentarze

  1. Gratuluję wyników, świetnie poszło Ci szczególnie z wyzwaniami- obok żadnego nie widać zera ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do mojego podsumowania, to zapraszam jutro na mojego bloga na podsumowanie całych wakacji :) W każdym razie jestem bardzo zadowolona, bo udało mi się przeczytać Nędzników i wszystkie ważne powieści gotyckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Kasiu!
    Trzymasz formę:)
    Ja może podsumowania nie będę robiła, bo marnie by ono wyglądało. Z recenzowaniem mam ten sam problem. Mam jeszcze jedna książkę przeczytaną w sierpniu, ale już dzisiaj nic nie napiszę, a jutro już mamy nowy miesiąc:(
    Jestem bardzo ciekawa, do jakich zabaw zostałaś nominowana?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak średnią miesięczną trzymam ;)
      Ja podsumowanie w sumie robię przede wszystkim sama dla siebie aby jako takie mieć rozeznanie:)

      To w sumie 2 nominacie w tym jedna od Ciebie- tylko, że się zebrać nie mogłam :/

      Usuń
    2. Ja Kasiu ponad miesiąc się zbierałam, żeby odpowiedzieć na blogowe zabawy:)

      Usuń
  4. Piękne wyniki, szczególnie te związane z wyzwaniem "Polacy nie gęsi...". Dziś zakupiłam sobie książkę Nurowskiej, ponieważ stwierdziłam, że za mało czytam książek polskich autorów i trochę mi się... zatęskniło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wystudiowałam się kilka lat temu, a że siedzę w domku to i czas na czytanie jest, chociaż nie tyle ile bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie robiłam, ale coś czuję, że przeczytałam mniej, niż w poprzednich miesiącach. Z Twoich czytanych lektur znam ,,Uśpienie", a na ,,Honor legionu" mam ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tego, gratuluję. Oby wrzesień był jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twojej recenzji również sięgnęłam do "Pierwszych świateł poranka" i książka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty