"Instynkt mordercy", Heather Graham


autor: Heather Graham
tytuł: "Instynkt mrdercy"
wydawnictwo: G+J Książki, Warszawa 2013, str. 316
ISBN: 978-83-7778-464-8

W Miami Beach dochodzi do masakry nastolatków, przeżywają nieliczny, wśród nich jest Chloe Marin. Mija 10 lat, Chloe jako dyplomowana pani psycholog pomaga ofiarom przestępstw. Pomimo, że w najmniej spodziewanych sytuacjach nawiedza ją przeszłość stara się żyć dalej. Oprócz tego dorabia sobie w agencji modelek w której pewnego dnia znika jedna z dziewczyn. Kobieta wie, że to zniknięcie to nie ucieczka a porwanie. Stara się za wszelką cenę odszukać dziewczynę o ile ta jeszcze żyje lub przynajmniej rozwikłać zagadkę jej zaginięcia. Oprócz niej w sprawę jest wdrożony również prywatny detektyw Luke Cane. Z czasem tę parę oprócz rozwikłania zagadki połączy coś jeszcze.

Bardzo się ucieszyłam, że mogłam poznać kolejną autorkę i kolejny kryminał. Jednak książka tym razem mnie nie zachwyciła. Troszkę za wolno wszystko się działo, momentami zagmatwane, momentami pourywane wątki. Sam pomysł kryminału z wątkiem pokazów mody świetny, pierwszy raz się z tym tematem w gatunku spotkałam, jednak zabrakło mi prędkości w akcji, momentami trochę nużąco, kilka razy miałam myśl odłożenia książki na bok i już nie wrócenia do niej. Przemogłam się i skończyłam czytać. 

Ogólna ocena książki dobra, jednak braki jak dla mnie są. Proponuję zapoznać się z tą lekturą i wyrobić sobie własne zdanie a nie tylko sugerować się moją opinią- jak to mówią ilu czytelników tyle opinii.
Ocenę pozostawiam dla Was, a moja ocena:

3+/5

 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu G+J Książki.


Książka bierze udział w wyzwaniu:


Komentarze

  1. Pisarka ma taki styl , wolno, wolno, wolno płynący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa czyli wszystko jasne a myślałam że to mały wypadek przy pracy ;)

      W takim razie autorka do moich ulubionych należeć nie będzie :/

      Usuń
  2. To ja na razie się wstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie mam wiele innych książek do przeczytania, ale w przyszłości może przeczytam "Instynkt mordercy"- chociaż też wolę bardziej dynamiczne lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie znam książek tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. to chyba nie książka dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty