Zapowiedzi


premiera 17 kwietnia 2013

Shannon prowadzi szczęśliwe życie w mitycznym Partholonie. Wojna z  Fomorianami skończyła się zwycięstwem, jej mąż, szaman ClanFintan wrócił do domu. Poddani kochają ją i czczą jako wybrankę bogini Epony. Nic nie zapowiada nadciągającego niebezpieczeństwa. Pewnego dnia Shannon traci przytomność. Budzi się w realnym świecie, z którego tak łatwo zrezygnowała i od którego odwykła. Powrót do rzeczywistości okazuje się bardzo bolesny. Za Shannon trafiły też sił  zła, gotowe zniszczyć wszystko co jest jej drogie.





premiera 17 kwietnia 2013

Shannon z trudem odnajduje się w realnym świecie. Jest przerażona odkrycie, że tu jej miejsce zajęła Rhiannon, prawdziwe wcielenie bogini Epony. Okrutna Rhiannon z rozmysłem krzywdzi bliskich Shannon. Jest potężna, bo przyzywa na pomoc siły ciemności. Nie odczuwa wyrzutów sumienia, a czynienie zła sprawia jej przyjemność.







  "Wśród wrogów"  Geord Oswald


Georg Oswald – niemiecki pisarz i dziennikarz, absolwent prawa na Uniwersytecie Monachijskim.


Porywający thriller, którego akcja rozgrywa się w mrocznych zaułkach Monachium
Policjant Kessel, będąc pod wpływem narkotyków, potrąca samochodem młodego arabskiego imigranta. Jego partner Diller usiłuje pomóc przyjacielowi narkomanowi, jednak sam przez to wpada w tarapaty. W sprawie policjantów rozpoczyna się wewnętrzne dochodzenie. Tymczasem w mieście odbywa się międzynarodowa konferencja na temat polityki bezpieczeństwa. Diller próbuje zapobiec planowanemu zamachowi na jednego z uczestników konferencji. 




premiera 26 kwiecień 2013
Agnieszka Pruska- członkini Oliwskiego Klubu Kryminału. Posiada stopień mistrzowski w aikido. Nie może żyć bez czytania, teraz również bez pisania, co oznacza, że komisarza Uszkiera nieraz jeszcze zobaczymy w akcji. 

Wczesnym rankiem samotny biegacz pokonuje codzienną trasę między Sopotem a Gdańskiem. W wykopie przy ulicy Hallera niespodziewanie dostrzega  siedzącą postać. Zaintrygowany zbliża się do niej by z przerażeniem odkryć, że ma przed sobą mumię. Jak się okaże, znalezienie zwłok to dopiero początek serii makabrycznych zdarzeń.






Komentarze

  1. Ciekawi mnie "Powrót bogini", ale jeszcze nie dorwałam "Wezwania bogini", a to chyba jest kontynuacja, więc muszę się wstrzymać. Pozostałe zapowiedzi, które wybrałaś jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak "Powrót bogini" to kontynuacja "Wybranki bogów". One do siebie nawet wyglądem okładki nawiązują, a że poprzednia częśc strasznie mnie wciągnęła wić po tę również chętnie sięgnę.
    Inne propozycje interesują mnie ze względu na to że są kryminałami a ja próbuję nadrabiać zaległości w tym gatunku, bo ostatnio same powieści i romanse u mnie.
    Natomiast "Ślady krwi"- zaintrygował mnie opis a może ta opisana historia mnie wciągnie, pomimo tego, że ja nie przepadam za książkami opisującymi suche fakty- zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewentualnie tylko książka z "Czarnej Serii" jak dla mnie .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty