Stos kwietniowy #1

Z powodu roszad wiosennych na moich półkach kilka moich książek zmieniło właścicieli.
Miałam nie kupować nowych książek- przecież jest sporo na półkach które czekają na moje zmiłowanie, ale chyba i w związku tym mnie jakaś chomikoza ogarnęła.
Siedząc w swoim ulubionym fotelu mam dobry wgląd na moje półki a już szczególnie na tą z książkami do przeczytania.
Obiecałam również mężowi, że ograniczę zakup książek, no ale jak tak można skoro wymieniam się akurat na pierwszy tom danej serii, a ta sama osoba ma jeszcze dwa kolejne?! No trzeba zakupić jak nic :D

Jak widzicie udało mi się zdobyć "Herbatę szczęścia" A. Grzelak, i teraz mogę spokojnie przysiadać do serii, bo mam w końcu wszystkie części.
Mam nadzieję, że widać tytuły i nie muszę ich opisywać?


"Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" recenzja => KLIK




Druga część stosu :)
"Pensjonat wśród róż" D. Macomber to wygrana na blogu => KLIK


Wszystkie książki z wyjątkiem Ewy Chodakowskiej i D. Macomber to owocne wymiany i zakupy na LC.

Polecacie coś szczególnie?

"Najgorsze", że to jeszcze nie wszystkie książki- część do mnie jeszcze zmierza, część przyjdzie dopiero po weekendzie majowym. A jeszcze został mi do przedstawienia stosik recenzencki, ale to już w przyszłym tygodniu.
Obecnie jestem w trakcie czytania kilku nader ciekawych tytułów i mam nadzieję, że uda mi się zamieścić chociaż jeszcze jedną recenzję do końca miesiąca- a jeszcze jeden tytuł czeka na recenzję tylko jakoś brak motywacji ;)

Miłego weekendu z książką Wam życzę!!!!

Komentarze

  1. Z pierwszego stosiku przygarnęłabym pierwsze 4 (od góry), za to drugi stosik cały :) W szczególności "Dom na Zanzibarze" od dawna za mną chodzi, ale jeszcze się go nie dorobiłam.
    Książki E. Chandler nic mi nie mówią, ale mają piękne tytuły, które zwracają moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie "Ognistą" Kwestie są żywcem wyjęte ze "Zmierzchu", co najwyżej lekko sparafrazowane, a to mnie zupełnie odrzuciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zainteresowały recenzje tego tytułu, a wcześniej zanim na nią nie trafiłam nie miałam nawet jej w planach.
      Skoro mówisz, że "odbicie lustrzane" Zmierzchu to tym chętniej przeczytam- zobaczymy jak wypadnie w moich oczach.

      Usuń
  3. Dużo tego :-) Obietnice, by nie dorzucać do zbiorów żadnych nowych książek zazwyczaj na nic się zdają, wiem to po swoim przykładzie :-) Nic z powyższych tytułów nie znam, nic zatem nie doradzę, mogę zaledwie pożyczyć miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na nic- faktycznie :)
      Za jakiś czas zobaczymy czy warto było sięgać po te tytuły.
      Ale założyłam sobie, że od maja przeczytam minimum jeden tytuł z własnej półki- niech chociaż trochę szala przeczytanych się przechyli ;)

      Usuń
  4. Tak wszystko dokładnie widać. Nie czytałam nic ze stosiku więc czekam na recenzje. Miłego weekendu.
    Ps też mam półkę nie przeczytanych książek i teraz głównie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna poluję na "Mechanizm serca", a o "Sztuce bycia Elą" nie słyszałam, ale tytuł zaintrygował mnie. Ponadto czytałam dużo dobrego o powieściach E. Chandler i "Pensjonacie wśród róż", zatem możliwe, że dam im szansę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sztuka bycia Elą" zaintrygował mnie opis- ale czy zainteresuje mnie sama treść zobaczymy.
      Po Chandler chętnie sięgnęłam właśnie dla tego, że również sporo pozytywnych recenzji widziałam. Natomiast "Pensjonat wśród róż" ostatnio często widać na blogach, a że ja uwielbiam Macomber to tym bardziej się cieszę, że książka do mnie trafiła.

      Usuń
  6. Żadnej ksiażki ze stosów nie czytałam, ale zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej cudny widok! Życzę wielu wrażeń!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty