"Nadzieja", Katarzyna Michalak


tytuł: "Nadzieja"
autor: Katarzyna Michalak
wydawnictwo: Termedia, Poznań 2012, str. 262
ISBN: 978-83-62138-83-5
seria: z czarnym kotem

Kolejne moje spotkanie z twórczością Kejt M. Tym razem rozpoczęłam nową Serię z czarnym kotem.  „Nadzieja”, to książka która zapada w pamięć, nie ma możliwości, że po jej przeczytaniu odłożymy ją na półkę i zapomnimy, o nie w tym wypadku tak nie ma.

To historia o przyjaźni Lilianny i Aleksieja, trudnej przyjaźni, trudnej do zrozumienia. Bo skoro Aleksiej staje się obrońcą małej Lilianny, a ona w momencie gdy staje się zagrożona ze strony ojca, całą winę zrzuca na chłopaka, aby to cały ból i cierpienie właśnie spadło na niego.

Czytając tę książkę strona za stroną, a ciężko się od niej oderwać, coraz bardziej byłam zła, wręcz wściekła na Lilith za jej postępowanie, za to jak wykorzystywała emocjonalnie Aleksa. Byłam również zła na Aleksieja, że tak łatwo poddawał się i ufał za każdym razem dziewczynie, pomimo tego że to on dostawała największe razy.

To bardzo smutna książka poruszająca bardzo ciekawy, trudny temat. To książka która wzrusza, która daje nadzieję by za chwilę wszystko tak długo budowane runęło z łoskotem. Zakończeni całkowicie mnie powaliło, wzruszyło i dało do zastanowienia.

Kejt M stworzyłam bardzo piękną wbrew pozorom historię, wszystko dopracowane do każdego przecinka i kropki. Historia powoduję w nas burzę uczuć, autorka rozwija się i zaskakuje czytelnika z każdą nową książką. Byłam pewna, że ten bum na Michalak przejdzie, jednak czym dalej mam możliwość czytania jej książek jestem coraz bardziej zachwycona. Katarzyna Michalak nie boi się poruszać trudnych tematów. Książki które powstają spod jej pióra, to książki po które można sięgnąć ponownie za jakiś czas i pomimo, ze historia jest nam znana nadal będą wzbudzać w nas wiele emocji.

Moja ocena: 5/5
Książka bierze udział w wyzwaniu- "Polacy nie gęsi..."

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty