Stosik

Troszkę książek dotarło w miesiącu. Podzieliłam je na mniejsze stosiki.
Pierwszy to wspólny zakup z moim mężem w Selkarze

1. "Słodki zapach brzoskwiń", Sarah Addison Allen
2. "Droga do Różan", Bogna Ziembicka
3. "Wiosna w Różanach", Bogna Ziembicka.
4. "Przy słowiańskim stole", Małgorzata Krasna-Korycińska =>> RECENZJA
5. "Bestiariusz Słowiański", Paweł Zych, Witold Vargas.

Drugi to pozycje recenzenckie



1. "Fantazje w trójkącie", Opal Carew- od wydawnictwa Czarna Owca =>> RECENZJA
2. "Wszystkie dziewczyny kochają brylanty", A. i S. Litwinowie- od Oficynki
4. "Grzesznica", Dorota Wachnicka- od wydawnictwa G+J Książki =>> RECENZJA
5. "Pieśń miecza", Bernard Cornwell- od wydawnictwa ERICA

A trzeci to mój zakup u Librarie


1. "Dobrani", Ally Condie
2. "Reckless. Kamienne ciało", Cornelia Funke =>> RECENZJA
3. "Africanus. Syn konsula", Santiago Posteguillo
4. "Mężczyzna, którego nie chciała pokochać", Federico Moccia


Troszkę książek przybyło, ale nadrabiam zaległości w czytaniu więc wymiana na półkach trwa. Sięgnęłam po tytuły już jakiś czas temu zakupione czy te które do mnie dotarły w inny sposób. Mam nadzieję że passa na czytanie książek nie minie i nadal będę w miarę regularnie zamieszczać recenzje.
Jeszcze kilka tytułów do mnie zmierza.

Polecacie coś szczególnie? Bo mnie bardzo intryguje Bogna Ziembicka i jej Różany.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty