"Intryga i namiętność", Rosemary Rogers


tytuł: "Intryga i namiętność"
autor: Rosemary Rogers
wydawnictwo: Harlequin Mira, Warszawa 2009,2012, 396 s.
ISBN: 978-83-238-9204-5

Edmond i Stefan to bracia bliźniacy podobni do siebie jak dwie krople wody. Okazuje się, że Stefanowi grozi niebezpieczeństwo i Edmond wraca z Petersburga do Anglii aby pomóc bratu. Postanawia podszyć się pod brata aby zastawić pułapkę na zamachowców. Jednak jego plany komplikuje trochę przybycie do posiadłości Meadowland Brianny Quinn, która jest pod opieką prawną Stefana a ukrywa się w posiadłości przed swym ojczymem. Czy uda się jej przekonać Edmonda do tego że musi pozostać w posiadłości? Czy Stefan będzie bezpieczny? Aby się o tym dowiedzieć należy sięgną po ta lekturę.

Wspominałam już wcześniej że w romansach zaczytywałam się jeszcze za czasów licealnych, później mi się trochę "przejadły". Z lekkim niedowierzaniem sięgnęłam nie dawno po raz pierwszy ponownie po romans historyczny- i przepadłam z kretesem. Przy tej lekturze również się nie zawiodłam. A Rosemary Rogers co raz bardziej mi się podoba. Płynna akcja, leki przystępny język, brak nużących przydługich opisów.

Moja ocena: 4/5

Za książkę dziękuję Pani Monice z Miry

Komentarze

  1. Ostatnio romanse historyczne często u mnie goszczą, a ten tez mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajko zadeklarowana miłośniczka romansów historycznych tej książce nie mogę odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Autorkę znam, romanse historyczne bardzo lubię, więc po tą książkę pewnie kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty