"Awantura na moście", Marcin Hybel


Recenzja.... bez recenzji...?

Dość długo przybierałam się aby napisać kilka słów o tej książce. Opis na okładce zaintrygował mnie na tyle, że bez zastanowienia po nią sięgnęłam i tak samo szybko ją przeczytałam, naprawdę ciężko się od niej oderwać.
Nograd to gród w którym wiedzie się sielskie anielskie życie. Człowieka nie spotyka nic złego, każdy dzień opływa w szczęście. Ale ileż tak można siedzieć bezczynnie???
Język jest bardzo barwny czasami wręcz za kolorowy jednak historie opisane z takim rozmysłem, że książkę czyta się z przyjemnością. Chociaż.... do końca nie wiem o czym ona jest..... 
Uwielbiam wieki średnie, dlatego też ta książka jak najbardziej przypadła mi do gustu. Wydaje mi się że będę musiała jeszcze raz zasiąść do tej lektury.

Moja ocena: 3+/5

Za możliwość zapoznania się z twórczością Pana Marcina dziękuję Instytutowi Wydawniczemu ERICA.



Książka bierze udział w wyzwaniu- "Polacy nie gęsi..."

Komentarze

  1. Trochę osób ją chwali, więc z ciekawości i ja po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się podobała, tylko ja nie mogę się konkretnie o niej wypowiedzieć... może to ta mieszanka języków?

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty