Zapowiadany stosik

w 2 częściach:

1. "Gra o wszystko"; J. Lees
2. "Gin z tonikiem i ogórkiem"; R. Germain
3. "Czar miłości"; D. B. Frank
4. "Motyl na wietrze"; r. kIMURA.
5. "Za kwietnymi polami"; J. Watanabe
6. "Niebanalna więź"; S. Waters
7. "Muskając aksamit"; S. Waters
8. "Niebezpieczna zabawa"; H. Norman
9. "Aniołowie dnia powszedniego"; M. Viewegh
10. "Ścieżki Avenidów"; A. Grzelak
11. "Córka szklarki"; A. Grzelak.
12. "Brudny dotyk"; M. Mularczyk
13. "Ciało lotne"; P. Mossakowski
14. "Moja les"; Z. Staniszewska
15. "Zazdrośnica"; K. Wasilewska
16. "A właśnie że tak"; J. Szymańska

Domowa biblioteczka troszkę się zapełniła, więc mam co teraz czytać:) Może zaproponujecie od którego tytułu zacząć???

Komentarze

  1. Piękny stosik !!! Niestety nie znam żadnej z tych książek, ale jestem bardzo ciekawa twórczości S. Waters ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostało chyba zacząć od losowania ;) Chociaż mnie też trochę intryguje Waters, bo Grzelak brakuje mi pierwszego tomu a czytałam niezłe recenzję o tej serii.

      Usuń
  2. świetne stosy, miłego czytania. Chętnie przeczytałabym ,,Gra o wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  3. "Za kwietnymi polami" i "Niebezpieczna zabawa" i mi się marzą :) Zacznij od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie "Gra o wszystko" :) Nie czytałam nigdy powieści tych polskich autorek, ale ostatnio znów zraziłam się do rodzimych pisarek

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący i całkiem pokaźny stosik. Życzę miłego czytania :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomogę, bo żadnej nie znam, czekam na Twoje wrażernia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty