"Zło konieczne", Alex Kava



W Ameryce dochodzi do brutalnych morderstw księży, którzy wcześniej byli posądzani o molestowanie seksualne młodych chłopców. Niestety nikt do tej pory nie potrafił im udowodnić tego więc czuli się niewinni. Jednak znalazła się osoba która sama postanowiła wymierzyć sprawiedliwość. Sprawą zajmuje się agentka FBI Maggie O`Dell. Czy uda jej się stworzyć portret psychologiczny i odkryć seryjnego mordercę?

Alex Kava ponownie mnie nie zawiodła. To kolejny tytuł który czytałam z ciekawością i zadawałam non stop pytanie co dalej? Autorka pisze z taką lekkością, tak stwarza bohaterów, że ciężko aż do samego końca stwierdzić, kto jest kim i jak zakończy się historia.
Książkę polecam miłośnikom pióra Alex Kavy oraz wielbicielom niebanalnych kryminałów. Ja nie mogłam oderwać się od lektury i świetnie się przy niej "bawiłam".

Książkę przeczytałam dzięki uprzejmości pani Moniki z wydawnictwa MIRA.

Moja ocena: 4/5

Komentarze

  1. Czytałam dwie książki z tej serii: "Zło konieczne" właśnie i "Śmiertelne napięcie", ale to drugie bardziej przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty