Stosik lipcowy ;)

Biblioteka w końcu zaczęła pracę, więc wybrałam się po kolejne książki.
W stosiku równiez książki od wydawnictw oraz od przyjaciółki.

Od dołu:
1. "Doktorzy"- E. Segal- książka z biblioteki, wypożyczona po przeczytaniu jednej z recenzji blogowych ;)
2. "Odmiana przez przypadki", H. Cygler- z biblioteki
3. "Zimowa róża", Ch. Signol- z biblioteki.
4. "Alicja w krainie konieczności", M. Kawka- z biblioteki (w trakcie czytania....jestem zachwycona)
5. "Biesiada z Aniołami", S-K. Lynch- z biblioteki (w trakcie czytania... nie wiem czy mi się podoba :(
6. "Wariatka a Alabamy", M. Childress- pożyczona od przyjaciółki.
7. "Penelopa", M. Kaye- pożyczona od przyjaciółki- recenzja we wcześniejszych postach.
8. "Czarny brylant", C. Camp- od wydawnictwa Harlequin.
9. "Dama w purpurze", R. Rogers- od wydawnictwa Harlequin.
10. "Awantura na moście", M. Hybel- od wydawnictwa ERICA.
11. "Panowie Północy", B. Cornwell- od wydawnictwa ERICA- III tom Wojny Wikingów.

Wydawnictwom dziękuję pięknie za egzemplarze recenzenckie.

W weekend postaram się zamieścić recenzję dwóch tytułów: "Klub matek swatek" oraz "Nieświadomy mag", a jeszcze kilka książek czekam na recenzję tylko ja przysiąść nie mogę :(

Słonecznego weekendu z dobrą książką życzę!!!!

Komentarze

  1. Doktorów to i ja polecam. Dawno temu czytałam ten tom i tak mi wówczas spodobał, że zapragnęłam go mieć na własność i kupiłam kilka książek Ericha Segala z tej serii wydawniczej i żadnego zakupu nie żałuję. Minęło już kilka lat i wypadałoby mi przypomnieć sobie jak bardzo ta książka wciągała :) Wrażenia były niesamowite. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja mówi sama za siebie- to że wypożyczyłam "doktorków" to dobry wybór:) Mam nadzieję, że i ja takie same refleksje będę miała po jej przeczytaniu:)

      Usuń
  2. Świetny stosik, ja właśnie skończyłam Czarny brylant byłam zauroczona światem przedstawionym w powieści, świetna, nawet złożona fabuła w połączeniu z kilkoma gorącymi momentami :)wciąż jestem w tamtym świecie, ale niestety trzeba wrócić na ziemie :) Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już opis na okładce zachęcił:) Dawno tez nie sięgałam po romans historyczny, a teraz nadarzyła się okazja:)

      Usuń
  3. Bardzo lubię 'Doktorów' Segala, to moja ulubiona książka, miałam podobny egzemplarz z biblioteki, mocno zniszczony, najważniejsze jednak, że nie brakowało stron :) Zresztą myślę, że im bardziej zużyty egzemplarz, tym ciekawsza książka, w końcu miała branie wśród czytelników ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evita zajrzałam do Ciebie i właśnie Twoja recenzja mnie zachęciła:) Jak widać moi "Doktorzy" też trochę poklejeni;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że książka przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  4. rewelacyjny stos, życzę miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty