"Nieświadomy mag", Karen Miller



autor: Karen Miller
tytuł: "Nieświadomy mag"
wydawnictwo: Galeria Książki, Kraków 2011
ISBN: 978-83-62170-30-2
strony: 565

Jako, że od jakiegoś czasu zaczytuję się w fantastyce, tak z chęcią sięgnęłam po "Nieświadomego maga". Opis na okładce zachęcał na tyle , że bez żadnego zastanowienia chciałam zatopić się w historię opisaną, przenieść się do Lur.

I na tym mój zachwyt si skończył.

Spodziewałam się czegoś naprawdę zachwycającego, że zatopię się w historię i nie będę się mogła od niej oderwać. 
Niestety przebrnęłam przez zaledwie około 150 stron ( w ciągu 2 m-cy!!!)  i nie mam pojęcia o czym jest ta historia. 
Może to wielkość czcionki (8?) która męczyła oczy pomimo, że próbowałam czytać o różnych porach dnia. 
W książkach nie przepadam za rozwlekłymi opisami, ale tutaj takich nie było- więc to też nie to. Możliwej, że autorka nie miałam pomysłu na książkę....

Po prostu książka jak dla mnie nie miała tego czegoś co mnie przy mniej mogło dłużej przy niej zatrzymać.

Dziękuję wydawnictwu Galeria Książki za możliwość zapoznania się z historią (moją próbę w zapoznaniu się).

Komentarze

  1. hmmm czasem już tak bywa że książka nie przypada nam do gustu, ale i tak jak będzie okazja to dam jej szansę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty