"Czarny piątek", Alex Kava




tytuł: "Czarny piątek"
autor: Alex Kava
wydawnictwo: Harlequin, Warszawa 2010
ISBN: 978-83-238-6674-9
strony: 346

Tytułowy Czarny piątek to w Stanach dzień po Święcie Dziękczynienia, kiedy to masa ludzi odwiedza centra handlowe. Jednym z nich wstrząsa wybuch 3 bomb. Ginie mnóstwo ludzi, wielu jest rannych. 
Dochodzenie prowadzi agentka Maggie O`Dell. Razem z Nickiem przeglądają nagrania z kamer i próbują wyłapać kto może stać za tym atakiem. Okazuje się, że w sprawę jest zamieszany przyrodni brat Maggie- Patrick, co jeszcze bardziej komplikuje sprawę. 

Czy Maggie uda się znaleźć osobę odpowiedzialną za zamach?

To kolejne moje spotkanie z Kavą. I ponownie jestem zachwycona jej piórem. Przy książkach autorki nie można się nudzić. Nie podaje nam wszystkiego od razu "na tacy", tylko stopniowo nas wprowadza w historię.  Akcja rozkręca się  podobnie jak rozpędzająca się lokomotywa. Nie ma czasu na nudę, mnóstwo dialogów (co uwielbiam), brak powielania. Autorka ma nieprzeciętny dar gdzie przy lekturze w pewnym momencie również staramy się razem z Maggie rozszyfrować wszelkie niedopowiedzenia.

Chętnie sięgnę po kolejne tytuły autorki.

Moja ocena: 4/5

Komentarze

  1. Po tą książkę Alex Kavy jeszcze nie sięgnęłam, ale dwie już przeczytałam i również lubię jej styl. Pisze naprawdę dobre książki! : )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://www.ksiazkawpodrozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty