Majowy stosik

Skoro moja biblioteka jest chwilowo nieczynna, postanowiłam nigdzie nie zdobywać książek, tylko czytać swoje "półkowe" i jeszcze 3 czy 4 zaległe z biblioteki.
Mój majowy niewielki stosiki przedstawia się następująco:

  1. "Lato w Jagódce" K. Michalak- książkę przeczytałam jeszcze tego samego dnia gdy do mnie dotarła, teraz czeka na recenzję. Przeczytałam ją dzięki uprzejmości Bożeny.
  2. "Pijana wojna" K. Janicki- książka stricte historyczna w sam raz dla mego męża, chociaż nie powiem interesująco się zapowiada i też pewnie po nią sięgnę- przybyła do mnie od Instytutu Wydawniczego Erica.
  3. "Władca Wilków" J. Cervenak- uwielbiam taką tematykę!- również od Instytutu Wydawniczego Erica- za obie książki dziękuję serdecznie:)
  4. "Syrena" T. Rayburn- wymianka z Bujaczkiem. Ireno dziękuję przepięknie:)



Oprócz "Lata w Jagódce" na recenzję czekają również: "Zło konieczne", "Żydówka Noemi" oraz "Pomiędzy"- tylko czasu i natchnienia brak :(

Komentarze

  1. Fajny stosik, może oprócz "Lata w Jagódce" bo to nie moja bajka. Za to recenzję "Żydówki Noemi" przeczytałabym bardzo chętnie. Z brakiem czasu i weny do pisania recenzji mam podobnie, to pewnie maj tak na nas wpływa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy stosik. Wszystkie książki z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato w jagódce czytałam choć nie recenzowałam. Zapraszam na nową notkę i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Lato w Jagódce' stoi u mnie na półce i czeka :) I ta 'Syrena' cały czas za mną chodzi i chodzi...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę lato w Jagódce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny stos, życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. "Syrenę" sama chętnie bym przeczytała.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny stos ! oby czas i natchnienie szybko wróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy stosik! ;)) Czekam na recenzje.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://zirtael-bibliomaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty