Stosiki kwietniowe

Dawno nie było więc szybciutko nadrabiam.
1. A. Woźniak, "Apetyt na jutro" (biblioteka)- niestety nie przebrnęłam przez tą książkę:(
2. "Żydówka Noemi", Jerzy Stegner (biblioteka)- w trakcie czytania.
3. M. Medard " Carska roszada" (od Instytutu Wydawniczego ERICA, za co serdecznie dziękuję)- przeczytana, czeka na recenzję.
4. "Sekretnik", Katarzyna Michalak (biblioteka)- recenzja w poprzednim poście
5. "Pomiędzy", Tara Hudson (biblioteka)


Dwie pozycje od Wydawnictwa Harlequin Mira, za co serdecznie dziękuję:)
1. R. Carr, "Ulotne chwile szczęścia"
2. C. Mortimer " Historie filmowe"

Komentarze

  1. Też mam "Carska roszadę". Jestem jej bardzo ciekawa :) Czekam również na recenzje książek od Miry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stosików i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosiczek, Robyn Carr też posiadam :) miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stosik:) Robyn Carr i Carską roszadę mam, mam nadzieję, ze niedługo uda mi się przeczytac. Czekam na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny stosik, miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty