"W cieniu naszego domu", Debbie Macomber

autor: Debbie Macomber
tytuł: W cieniu naszego domu
ISBN: 978-83-238-7943-5
wydawnictwo: Harlequin MIRA
strony: 240
seria: Satine



Mała gabarytowo książka, którą czyta się jednym tchem.

Lesley to architekta, która dostaje zlecenie odnowienia starej rezydencji, do której sprowadza się Zane. Architektce bardzo podoba się ta posiadłość, ale nie spodziewa się, że od pierwszego wejrzenia zakocha się we właścicielu rezydencji, bardzo oszpeconym na twarzy. Zane skrywa tajemnicę. Początkowo zaskakuje czytelnika, dlaczego już po kilku spotkaniach z Lesley postanawia się jej oświadczyć- co nim kieruje?
W rezydencji mieszka również przyjaciel Zane`a- Carl, który zajmuje się końmi. Mężczyzn łączy wielka przyjaźń, jak również to że byli najemnikami.
Parę tygodni po ślubie Zane`a i Lesley okazuje się, że kobieta jest w ciąży- a Zane znika. . . .

W romansach tego typu akcja jest przewidywalna, jednak zakończenia nie spodziewałam się w najśmielszych snach. Nie mam pojęcia dlaczego ale Zane, pomimo tajemnicy którą skrywa wzbudził moje zaufanie. Wyobraziłam sobie silnego faceta, z blizną na twarzy, który tak wiele przeżył, ale w jego ramionach każda z kobiet czułaby się bezpiecznie. Debbie Macomber nakreśliła właśnie takiego bohatera, o którym marzy wiele kobiet. Jednak nie jest to rycerz który przybywa uwolnić księżniczkę z wielkiej wieży. Jest to twardy facet, który wie co chce osiągnąć w życiu, twardo stąpa po ziemi i nie zostawia ukochanej w potrzebie.


Moja ocena: 4/5

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu




Komentarze

Popularne posty