Stos listopadowy- biblioteczny

Przecież niedawno był stosik, a tu kolejny, tym razem biblioteczny.
Odwiedziłam dziś bibliotekę tylko w jednym celu- a mianowicie pooglądać co tam nowego w najbliższych zakupach bibliotecznych może do biblioteki trafić. 
A miało nie być na jakiś czas stosików z biblioteki, tyle ciekawych książek nie przeczytanych mam u siebie na półce i kilka do recenzji . . . 
Ale tak spacerując między półkami wyciągnęłam następujące pozycje:



Od góry:
1. "Książę ognia", Daniel Silva.
2. "W ukryciu", Lisa Gardner.
3. "Nie mów nikomu", David Rosenfeld.
4. "Słodkie jutro", Russell Banks.
5. "Cygańska madonna", Santa Montefiore.
6. "Rosyjski kochanek", Maria Nurowska.
7. "Gorzki romans", Maria Nurowska.
8. "Trzeci znak", Yrsa Sigurdardottir.

Mam nadzieję, że książki przypadną mi do gustu- troszkę już o nich poczytałam (wydaje mi się, że nie powędrują na półkę "niedoczytane").

W kolejce czekają moje 3 opinie: "Monika", "Kuszące zło" i "Natalli5". Tylko coś nie mogę przysiąść do pisania:(

Komentarze

  1. "Cygańska madonna" cudowna książka, zresztą jak wszystkie Santa Montefiore :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły stosik:)). Niech Ci się dobrze czyta. Ciekawa jestem zwłaszcza twórczości Nurowskiej:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stosik:)
    Czytałam inną książkę L. Gardner, 'Sąsiad', bardzo dobry thriller.
    Miłego czytania w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypatrzyłam u Ciebie Cygańską Madonnę , na którą mam wielka ochotę . Napisz czy warto przeczytać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasandra- tez właśnie przystanęłam dłużej nad półką z Nurowską Marią.

    Bożena- jak tylko przeczytam dam znać. Tak sobie teraz układam kolejność czytania i przekładam przekładam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosik piękny, żadnej z tych pozycji nie czytałam więc czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczny stosik. Najbardziej ciekawi mnie chyba "Trzeci znak".
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. z powyższego stosu znam tylko Yrsę Sigurdardottir, ale śmiało mogę ją polecić - Spójrz na mnie bardzo mile mnie zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty