Stosik biblioteczny i 2 rodzynki:)

Odwiedziłam dziś bibliotekę, oj dawno tam już nie byłam:) Troszkę na szybkiego wybierałam książki, bo za chwilę miały się odbyć lekcje biblioteczne. 2 książki to tytuły z mojej listy do przeczytania, a 2 wybrałam po szybkim przeczytaniu opisu z tyłu.

No więc przedstawiam stosik:


1. "Zaopiekuj się mną", Dorothy Koomson
2. "Poślubić Buddę", Wie Hui.
3. "Tańcz ze mną", Karen Kingsbury- z tym tytułem spotkałam się po raz pierwszy, wedle opisu zapowiada się ciekawie:)
4. "Czytając Lolitę w Teheranie", Azar Nafisi.- uwielbiam książki na faktach.

I 2 moje tytułowe rodzynki:

* "Całując grzech", Keri Arthur- II tom cyklu ZEW NOCY- od Instytutu Wydawniczego ERICA- za co serdecznie dziękuję:)
* "Łaska utracona", Bree Despain- od Galerii Książki- serdecznie dziękuję:)

I niech ktoś mi teraz powie od czego mam zacząć, skoro z poprzedniego stosika jeszcze 4 książki przede mną:) Chociaż teraz to strasznie mnie ciągnie do tych moich dzisiejszych rodzynków!!!!

Miłego dnia Wam życzę!!!

Komentarze

  1. Najbardziej zazdroszczę chyba "Całując grzech", marzę o tym, by to przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze ''Całując grzech''.Ja właśnie czytam pierwszy tom-i licze na to ,że dostane od wydawnictwa drugi:)
    Świetne stosiki.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie wiem od której, żadnej nie znam, ale część brzmi bardzo interesującą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele dobrych książek widze, ja chciałabym bardzo przeczytać "Czytając Lolitę w Teheranie", więc pewnie od tego bym zaczęła :)
    Miłej lektury :)
    Pozdrawiam,
    Kass

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos i jak najbardziej ciekawe rodzynki:D. Mnie też kusi "Całując grzech" i na pewno przeczytam go w niedalekiej przyszłości:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane biblioteczne łowy :)

    Mam podobnie,na półce czekają zaległe książki a ja donoszę wcciąż nowe i później mam dylemat od której zacząć ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym sięgnęła po Czytając Lolitę w Teheranie bo takie książki lubię ale interesujące może być też całując grzech bo takich książek nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie powiem od czego zacząć bo raczej nie kojarzę tych tytułów :)
    Ale prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłabym od "Całując grzech" (chyba nie jestem oryginalna ;)

    U mnie na półce stoi mnóstwo nie przeczytanych książek i wciąż ich przybywa :) Ciekawe kiedy zdołam je wszystkie ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie od "Całując grzech" :))).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty