Stosik kwietniowy

Kolejny miesiąc, prawie już połowa, więc należałoby pokazać co ostatnio przywędrowało do mnie do domku.

Od góry: (wszystko z biblioteki)
1. "Zielona mila", Stephen King- film już kilka razy oglądałam i w końcu nadarzyła się okazja aby przeczytać tę pozycję.
2. "Jutro będzie lepiej", Mariusz Maślanka 
3. "Tatusiu proszę nie", Stuart Howarth.- niedługo recenzja.
4. "Heretycka królowa", Michelle Moran.
5. "Córka opiekuna wspomnień", Kim Edwards.
6. "Sztorm stulecia", Stephen King- film również obejrzany i zrobił na nas niebywałe wrażenie. Ciekawe tylko jak się będzie czytało oryginalny scenariusz.
7. "Ballada o chaosiku", Wawrzyniec Prusky- recenzja

Komentarze

  1. oo książka pana Mariusza Maślanki. czytałam jego "Bidul" i mile go wspominam. z "Jutro będzie lepiej" jeszcze się nie spotkałam, ale jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. tak samo jak tego co powiesz o "Tatusiu proszę nie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy stosik, czekam na recenzję Sztormu Stulecia. :)
    I z chęcią bym powziął tą włąśnie powieść :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny stos!! Gratuluję nowych zdobyczy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ciekawych nabytków!
    Heretycką królową i Zieloną milę rónież zakupiłam niedawno :)
    Czytałaś Nefertiti M.Moran? Polecam, świetna powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos! ;) miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za tytuły! Na "Heretycką królową" spoglądam już od jakiegoś czasu. Oczywiście i na mojej liście jest "Córka opiekuna wspomnień", a "Sztorm stulecia" - film - jest prześwietny, nawet nie wiedziałam kiedy zleciało mi te kilka godzin na oglądaniu. Sama teraz muszę zapolować na książkę :>

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony ślad....

Popularne posty